اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مبلغان تهران:

تمام پیشرفت‌های علمی کشور به دلیل پیروی از شرع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیر مبلغان تهران گفت: تمام پیشرفت‌های علمی کشور به دلیل پیروی از شرع مقدس است که توسط حضرت رسول اکرم (ص) به میان ما آمد و امروز تمام حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و ... از برکت سفره پیامبر اکرم (ص) بهره‌مند می‌شوند.

تمام پیشرفت‌های علمی کشور به دلیل پیروی از شرع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم شجاعی مدیر مبلغان تهران که به‌مناسبت ایام شهادت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن‌مجتبی (ع) و امام‌رضا (ع)، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین سخن می‌گفت، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) پیام وحی اسلامی را برای ما به ارمغان آورد و مشرع دین مبین اسلام بود.

وی تصریح کرد: نظام مقدس اسلامی برگرفته از اعتقادات مردم به محرم و صفر، اربعین حسینی و 28 ماه صفر است، اسلام یک مشرع و 12 مبین دارد و همه منابع تشریعی ما سرچشمه از شخص پیامبر (ص) گرفته است.

حجت‌الاسلام شجاعی که سال‌ها است در هیئت فاطمیون از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هیئت‌های تهران نقش رهبری را بر عهده دارد، ادامه داد: علت مبعوث شدن پیامبر اکرم (ص) از حجاز نیز وجود جهل و نادانی و فساد در آن سرزمین بود و ایشان دردهای بسیاری در راه اصلاح جامعه متحمل شدند.

وی عنوان کرد: حضرت، جهل در این سرزمین را از بین بردند، آن‌ها زمانی که متوجه می‌شدند خداوند به آن‌ها دختری داده است آن فرزند بی‌گناه را زنده به گور می‌کردند.

زعیم سخنرانان تهران افزود: امام (ره) با تأسی از پیامبر اکرم (ص) در برابر جهل رژیم طاغوت ایستادگی و مبارزه کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در همان روزها مردم عاشق ورامین با رهنمودهای عالم برجسته این منطقه آیت‌الله محمودی در حمایت از حرکت عظیم امام‌خمینی (ره) به میدان آمدند.

مدیر مبلغان تهران در پایان تصریح کرد: امروز تمام پیشرفت‌های علمی کشور به دلیل پیروی از شرع مقدس است که توسط حضرت رسول اکرم (ص) به میان ما آمد و امروز تمام حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و سیر عالی معنوی بشر از برکت سفره پیامبر اکرم (ص) بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای‌‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول