اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

پیامبر(ص) مبارزه با دشمن درون و بیرون را به بشریت آموخت

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: پیامبر اکرم(ص) مبارزه با دشمن درون و بیرون را به مردم آموزش داد تا بتوانند با پرورش استعدادهای خود در برابر دشمن بایستند.

پیامبر(ص) مبارزه با دشمن درون و بیرون را به بشریت آموخت

حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: قرآن کریم بهترین مدرک و دلیلی است که انسان‌ها را به تصمیم جدی راهنمایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از رسول خدا(ص) در کل دنیا جهل، نادانی، فساد و عقب‌ماندگی حاکم بود و کشور عربستان نیز بخشی از این دنیا محسوب می‌شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به نقش پیامبران الهی گفت: پیامبران آمده‌اند تا خودباوری را در انسان شکوفا کرده و انسان‌ها را از سلطه ستمگران و قیود دنیوی آزاد کنند و به همین منظور راه‌های مختلف خداشناسی را مطرح کرده‌اند.

وی عنوان داشت: پیامبران با مبعوث شدن خود باورهای مردم را تقویت کرده و زمینه فعلیت استعدادهای انسان‌ها را فراهم کردند تا استعدادهای نهفته آنها بیدار شود.

نجاریان‌زاده خاطرنشان کرد: همه انبیای الهی انسان را به قدرت خارق‌العاده‌اش واقف کرده و با نفی خدایان دروغین آنها را به پرستش خدا دعوت کردند.

وی ادامه داد: اگر از خلق جدا شده و به خالق متصل شویم همه آنچه خداوند به عنوان خلیفة الله برای بشریت قرار داده در اختیار خلق قرار می‌گیرد.

 

 آمریکا می‌خواهد قلدرمآبانه بر دنیا حاکم شود

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) مبارزه با دشمن درون و بیرون را به مردم آموزش داد تا بتوانند با پرورش استعدادهای خود در برابر دشمن بایستند.

وی عنوان داشت: نبی مکرم اسلام(ص) در زمینه ایستادگی در برابر دشمن، مقاومت، ایثار، شهادت، تعلیم و تعلم، علم و علم‌گرایی و اندیشه نقش بسزایی ایفا کردند.

نجاریان‌زاده با بیان اینکه در دوران کنونی آمریکا قلدرمآبانه می‌خواهد بر دنیا حاکم باشد گفت: آمریکا در واقع دنیا را به عنوان دهکده جهانی و ملک خودش می‌داند و فرهنگی را غیر از فرهنگ غرب قبول ندارد و تنها انسان‌های غربی را انسان قلمداد می‌کند.

وی عنوان داشت: هر روز عوامل غربی‌ در عراق، افغانستان، پاکستان و با هواپیماهای بدون سرنشین مردم را به خاک و خون می‌کشانند گویی تنها کودکان آمریکایی انسان هستند.

انتهای پیام/78003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول