اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

دولت و مجلس به دور از ملاحظات سیاسی درباره هدفمندی همفکری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها مسئله‌ای ملی است، گفت: لازم است دولت و مجلس بدون ملاحظات سیاسی درباره هدفمندسازی یارانه‌ها همفکری کنند.

دولت و مجلس به دور از ملاحظات سیاسی درباره هدفمندی همفکری کنند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به جابه‌جایی‌های مداوم در دولت هنوز این احتمال وجود دارد که این واکنش‌ها در آینده نیز توسط رئیس‌جمهور ادامه پیدا کند.

وی افزود: این گونه اقدامات به همراه اختلاف‌های داخلی در شرایطی که دشمن در حال چیدن توطئه‌های گوناگون و جنگ اقتصادی برعلیه کشور ماست و جامعه نیاز به آرامش بیشتری دارد،به هیچ عنوان به صلاح نظام نیست.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد:  در چنین شرایط سختی لازم است همگی دست به دست یکدیگر دهیم و با وحدت کلمه آرامش جامعه را حفظ کنیم تا در پرتو آن بتوانیم در مواجهه با دشمنان پیروز شویم.

وی با اشاره به وعده‌های رئیس‌ جمهور درباره آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از اردیبهشت‌ماه و افزایش میزان آن ، گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها تیغ دوبله است، نباید تنها به این مضوع دلخوش باشیم که دولت قرار است پول بیشتری به حساب مردم واریز کند چرا که پیش از این افزایش لازم است قیمت‌های حامل انرژی اصلاح شود و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها مسئله‌ای ملی است، تأکید کرد: لازم است دولت و مجلس بدون ملاحظات سیاسی درباره هدفمندسازی یارانه‌ها همفکری کنند و ادامه این مسئله و زمان مناسب اجرا را را مورد بررسی قرار دهند.

وی با اشاره به تاخیری که در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ایجاد شده است، اضافه کرد: نه می‌توان یارانه ها را متوقف کرد و نه اینکه اجازه داد بدون قید و شرط اجرا شود بلکه لازم است نظرات کارشناسی را در این زمینه جمع‌بندی کرده و به نتیجه واحدی برسیم چرا که کوچک‌ترین اشتباه در نحوه و چگونگی اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها مشکلاتی را برای کشور ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توقف هدفمندی یارانه‌ها توسط مجلس و جلوگیری از اجرای مرحله دوم را کارشناسی شده نمی‌دانم و معتقدم دولت و مجلس در نهایت باید با نظرات کارشناسی شده به جمع‌بندی برسند.

انتهای پیام/63008/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول