اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

ارتباط ما با استاندار حسنه است / برای رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد تعامل داریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چام در مجلس گفت: من به عنوان نمایند‌ه‌ای عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی با آقای استاندار ندارم و همه برای خدمت به استان در تعامل کامل به سر می‌بریم.

ارتباط ما با استاندار حسنه است / برای رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد تعامل داریم

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که ارتباط حسنه‌ای بین من به عنوان یکی از سه نماینده این استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد: هر چه درباره تنش میان ما و آقای صابری گفته می‌شود شایعه بوده و احترام متقابلی برای یکدیگر قائل هستیم.

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم دو همکار دیگر من در مجلس یعنی نمایندگان محترم مردم بویراحمد و گچساران نیز با استاندار مشکلی داشته باشند، اظهار کرد: برای خدمت به مردم همه ما اعم از نماینده و استاندار باید در یک فضای بی‌حاشیه انجام وظیفه کنیم که فکر می‌کنم این فضا اکنون در استان کاملا برقرار است.

حجت‌الاسلام بزرگواری برخی صحبت‌ها درباره اختلاف خودش با استاندار را کذب دانست و گفت: انصافا هر کجا مشکلات مردمی را برای پی‌گیری به آقای صابری اطلاع داده‌ایم پی‌گیری کرده است و کوتاهی در این زمینه از وی ندیده‌ایم.

وی ادامه داد: نباید این تصور در استان برای مردم ایجاد شود که نماینده و استاندار و نماینده با نماینده و یا استاندار با مردم و یا این‌که ما نمایندگان با مردم اختلاف داریم چرا که همه برای خدمت به مردم در این مناصب قرار گرفته‌ایم و نه ما و نه استاندار نمی‌خواهیم به مردم از این حیث لطمه‌ای وارد شود.

نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند مسئولان باید از اختلاف‌ها و کشاندن آن به سطح جامعه پرهیز کنند و به همین خاطر ما نیز به عنوان کسانی که دم از ولایتمداری می‌زنیم لازم است در عمل ولایتمداری خود را ثابت کنیم.

وی با تأکید مجدد هرگونه اختلاف خود با استاندار را از اساس کذب و شایعه خواند.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول