اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

ورزش کهگیلویه و بویراحمد بیدار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به کسانی که می‌گویند ورزش این استان در خواب است، گفت: ما با همه مشکلات و نداری‌های کنونی بیدار هستیم و ورزشکاران ما افتخارآفرینی می‌کنند.

ورزش کهگیلویه و بویراحمد بیدار است

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه از هنگام ورود به این عرصه از هشت ماه پیش تاکنون با بدهی‌های زیادی روبه‌رو بوده‌ایم، گفت: متأسفانه این بدهی‌ها موجب شد تا ما نتوانیم خواسته‌های خود را در عرصه ورزش استان آن‌گونه که باید عملیاتی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با این وجود از هنگامی که ما به این حوزه آمدیم سعی کردیم که بر بدهی‌ها افزوده نشود و با همین بضاعتی که داریم اجازه ندادیم ورزش استان تعطیل شود.

این مسئول امور ورزش در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل اساسی ما در ورزش استان این است که حامی مالی نداریم و بخش خصوصی و برخی از دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها به کمک ورزش نمی‌آیند.

وی به تماس‌های خود با برخی از مسئولان استان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: برای نمونه در استان زنجان هنگامی که با آقای اصفهانیان صحبت می‌کردیم این‌گونه عنوان می‌کرد که در آنجا شهرداری یک میلیارد تومان سال گذشته به ورزش استان کمک کرد و یا برخی مسئولان در تبریز این‌گونه عنوان می‌کردند که شهرداری 10 میلیارد تومان برای ورزش کنار گذاشته است.

خاضع با اشاره به اینکه اگر نصف اعتبارات سال‌های گذشته را داشتم ورزش را متحول می‌کردم، گفت: با همه این نداری‌ها ورزش استان نه تنها خواب نیست بلکه بیدار است و روند عادی خود را طی می‌کند.

وی به برخی از دستاوردهای ورزش این استان در طول هشت ماه گذشته از مدتی که این مسئولیت را قبول کرده اشاره کرد و گفت: در این مدت 32 نفر از ورزشکاران استان ما به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند و تعداد اعزام‌های ما به مسابقات کشوری و بین‌المللی 129 مورد بوده است.

مسئول ارشد ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در همین راستا موفق به کسب 195 عنوان قهرمانی و مدال در سطح کشوری و بین‌المللی شدیم که 123 مورد آن مربوط به آقایان و 72 مورد مربوط به بانوان است.

وی افزود: با این همه می‌بینیم که ورزش استان با همه بدهی‌های بر جای مانده که رقمی درشت به نظر می رسد در خواب نیست و ما هرگز تسلیم سختی‌ها و مصائب نشده‌ایم.

انتهای ‌پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول