اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه رحلت پیامبر اعظم(ص) انجام شد

پیاده‌روی‌ کاروان خواهران بسیجی زرند‌‌

خبرگزاری فارس: در آستانه رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام رضا(ع) کاروان خواهران بسیجی زرند‌، فاصله‌ تکیه ابوالفضل(ع) تا مرقد مطهر بی‌بی حیاط را پیاده طی کردند.

پیاده‌روی‌ کاروان خواهران بسیجی زرند‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در آستانه رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام رضا(ع) کاروان خواهران بسیجی ‌روستای ارجمندیه شهرستان زرند‌، فاصله‌ تکیه ابوالفضل(ع) این روستا تا مرقد مطهر بی‌بی حیاط را پیاده طی کردند.

در این مراسم معنوی که بیش از 600 نفر از خواهران این روستا و روستاهای همجوار شرکت داشتند، مسافت 40 کیلومتری را‌ طی مدت زمان هشت ساعت طی کردند.

حسین رحیم‌آبادی مسئول این کاروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: برای یازدهمین سال متوالی این حرکت فرهنگی انجام می‌شود و اعضای کاروان طی مسیر به قرائت زیارت عاشورا و ذکر دعاهای مختلف ‌می‌پردازند.

بهره‌برداری از تربت‌خانه امامزاده سید‌ابراهیم(ع) زرند

همزمان با هفته وقف، فاز اول بازسازی تربت‌خانه امامزاده سید‌ابراهیم(ع) داهوئیه شهرستان زرند با حضور مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

علی حسنی‌نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند در این آیین اظهار داشت: برای احداث فاز اول تربت‌خانه این امامزاده 14 میلیارد و 920 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره اوقاف و نذورات مردمی هزینه شده است.

تربت‌خانه امامزاده سلطان سید‌ ابراهیم(ع) دآهوئیه از نوادگان امام موسی کاظم(ع) در زلزله اسفند 83 زرند خسارت دید که کار باز‌سازی‌ آن از سال 87 آغاز شده است.

انتهای پیام/80022 /ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول