اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد خوزستان از مراحل ساخت نماهنگ «آمد محرم» بازدید کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هیئت همراه از نمای پایانی نماهنگ «آمد محرم» تولید این اداره کل به کارگردانی فرامرز گرجیان بازدید کردند.

مدیر کل ارشاد خوزستان از مراحل ساخت نماهنگ «آمد محرم» بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نماهنگ «آمد محرم» روایت متفاوتی از تصویر هزار ساله نصف روز ایثار و شهادت است که با استفاده از فضایی انتزاعی و سورئال به تصویر کشیده شده است.

حجت الاسلام سیدلطف‌الله سپهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاونین این اداره کل از تصویربرداری نمای پایانی این نماهنگ بازدید کردند.

بهرام سنجابی تصویربردار، سارا حسین پور دستیار اول کارگردان، برنامه‌ریز و منشی صحنه، حسین صفایی طراح صحنه، ایمان همتی و راشدی دستیاران تصویر، سمانه میداودی بازیگر، رحیم آل کثیر مدیر تولید، فرخ آل کثیر دستیار مدیر تولید، سعاد حاتمی‌نیا گریمور، سید رافع موسوی اسپیشال افکت میدانی، ایوب کاهکش مربی سوار کار اسب و سمیر پوریان‌پور مشاور مذهبی این پروژه هستند.

«آمد محرم» هم اکنون در مرحله تدوین در تهران بوده و به موازات تدوین، مراحل ساخت موسیقی نیز انجام می‌شود که کمتر از یک ماه دیگر تدوین پروژه به اتمام رسیده و کار آماده پخش خواهد بود.

انتهای پیام/72006/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول