اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت انتقال ضریح امام حسین (ع)

نماهنگ عاشورایی «عاشق بمون» تولید شد

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم عاشق بمون از ساخت این فیلم با استفاده از فضای معنوی انتقال ضریح سیدالشهدا (ع) به کربلای معلی خبر داد.

نماهنگ عاشورایی «عاشق بمون» تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حیدر دهدشتی افزود: مراحل تصویربرداری این فیلم در لوکیشن‌های قم و اهواز و... انجام گرفته و با اتمام ضبط تصاویر صحنه‌های انفجارهای مربوط به جنگ در یکی از پادگان‌های قم وارد مرحله تدوین می‌شود.

وی در مورد موضوع فیلم گفت: این فیلم با نام اولیه «عاشق بمون» به صورت نماهنگ بوده و مربوط به جانباز شیمیایی است که با وجود زندگی سخت ناشی از مصدومیت شیمیایی، آرزوی سفر به کربلا دارد و در این بین متوجه انتقال ضریح به شلمچه می‌شود.

این کارگردان قمی افزود: اوج فیلم در شلمچه در جوار مزار شهدای گمنام و در آخرین وداع این جانباز دفاع مقدس با ضریح سیدالشهدا (ع) است.

دهدشتی در مورد انگیزه خود از ساخت این نماهنگ اظهار کرد: هنگامی که با برادران بسیجی در محل عوارضی اتوبان قم - تهران استقرار یافته بودیم، قرار گذاشتیم موقع عبور ضریح از این محل مراسم بدرقه خوبی انجام دهیم.

وی گفت: هنگام رسیدن ضریح به عوارضی در روز یازدهم محرم و استقرار در محل ایستگاه صلواتی چنان شور و شوقی همه بسیجیان و عاشقان اباعبدالله (ع) را فرا گرفت که سر از پا نمی‌شناختند و به عشق سیدالشهدا (ع) نوحه‌خوانان و سینه‌زنان به دور ضریح می‌چرخیدند.

کارگردان نماهنگ «عاشق بمون» گفت: استقبال عاشورایی مردم از ضریح و شور و شوق وصف ناشدنی آنچنان صحنه‌های بدیع و خیره‌کننده‌ای را خلق کرد که انگیزه ساخت این نماهنگ هم از آن نشأت گرفت.

وی با بیان اینکه در این فیلم از بهترین نیروهای هنرمند و بسیجی استان و نیز مدرن‌ترین امکانات تصویربرداری استفاده شده است تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، سرود و موسیقی این نماهنگ توسط یکی از خوانندگان مطرح کشور اجرا خواهد شد و پس از پایان تدوین، در آینده نزدیک از یکی از شبکه‌های رسانه ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول