اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد آذربایجان‌غربی تاکید کرد

برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌غربی پربارتر از هر سال برگزار شود.

برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، منوچهر زادعلی ظهر امروز در دومین جلسه کمیته فرهنگی هنری و اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر آذربایجان‌غربی که در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برای اعلام برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و شاد برای تمام اقشار جامعه و همچنین اقلیت‌های دینی برای بزرگداشت ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در آذربایجان‌غربی از جمله دانشگاه ارومیه، دانشگاه جامع علمی کاربردی، آموزش و پرورش، شهرداری، جهاد دانشگاهی، حوزه هنری، کانون مساجد و بهزیستی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن انقلاب در دهه فجر سال جاری، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت سالگرد این انقلاب بزرگ یادآور ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا و رهنمودهای امام خمینی (ره) است.

زادعلی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ انقلابی در میان نسل جوان از وظایف خطیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: از روز دوازدهم بهمن ماه سال جاری و با آغاز دهه فجر برنامه‌های فرهنگی هنری و اقلیت‌های دینی در سراسر آذربایجان‌غربی به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: این اداره کل آمادگی خود را برای همکاری با تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت جشن انقلاب و دهه فجر اعلام می‌کند و آماده است تا در شهرستان‌هایی که با مشکل فراهم کردن مکان برگزاری مراسم فرهنگی مواجه هستند مساعدت لازم را انجام دهد.

وی به اجرای عمومی نمایش، جشنواره موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب، اجرای مسابقه مقاله‌نویسی، برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی، ورک‌شاپ با موضوع انقلاب (ویژه بانوان)، جنگ هنری، برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره شعر فجر، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و جشن بزرگ انقلاب در سراسر آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: هدف از برپایی چنین برنامه‌هایی تأثیرگذاری مثبت در مخاطبان و جوانان و ایجاد شور و نشاط در بین آنان است.

زادعلی اذعان داشت: به صدا درآوردن ناقوس کلیساها همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی توسط انجمن آشوریان و نمایندگان خلیفه‌گری ارامنه، مراسم دعا و نیایش توسط کلیساهای چهارگانه آذربایجان‌غربی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا آشوری و ارمنی توسط مسئولان استانی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اقلیت‌های دینی استان است.

انتهای پیام/61010/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول