اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

تفکر اسلامی یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتن تفکر اسلامی بود.

تفکر اسلامی یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل کوثری ظهر امروز در یادواره شهدای بی‌سیم‌چی استان البرز که در کانون شهدای سپاه کرج برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از شرف و ناموس کشور به جبهه‌ها رفته و به نبرد با دشمن پرداختند.

وی ادامه داد: رزمندگان در این دوران حتی یک لحظه به این موضوع فکر نکردند که با حضور در جبهه‌ها می‌توانند در آینده برای خود پست و مقامی را کسب کنند بلکه تنها حضور آنان در جبهه‌ها دفاع از کشور و ولایتمداری آنان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه نباید آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود افزود: استقامت،‌ پایداری، از خودگذشتگی و دلاورمردی را باید از رزمندگان اسلام آموخت ‌و این خصایص اخلاقی را سرلوحه خود کنیم.

این نماینده در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم بازگویی اهداف و آرمان‌های شهدا برای نسل امروز تأکید کرد: هر چه از دوران دفاع مقدس دور می‌شویم لازم است تا اهداف و آرمان‌های آنان برای نسل امروز بازگو شود تا آنان با این اهداف مأنوس شده و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نمایند.

کوثری گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس تنها تفکر رزمندگان اسلام موفقیت و پیروزی ایران اسلامی بود و آنان تفکری به غیر از این در اذهان خود راه نمی‌دادند.

وی یادآور شد: کشور در هر زمانی دارای برهه‌ها و شرایطی است که نیاز دارد مردم و مسئولان به خوبی آن شرایط را درک کرده و با از خودگذشتگی و استقامت این شرایط را با پیروزی پشت سر بگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور در شرایط تحریم قرار گرفته است که شرایط اقتصادی کمی سخت شده است لذا لازم است تا مسئولان تلاش خود را برای درست شدن شرایط اقتصاد کشور دوچندان کرده و این مهم تنها با از خودگذشتگی و بی‌توجهی به منافع شخصی میسر خواهد بود.

*بی‌سیم‌چی‌ها نقش موثری در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند

کوثری در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش بی‌سیم‌چی‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بی‌سیم‌چی‌ها نقش غیرقابل انکاری در جنگ داشتند، اگر صدایش می‌لرزید دشمن متوجه نابسامانی در سپاه ما می‌شد چراکه شنود می‌کردند که این بی‌سیم‌چی برای کدام رده از فرماندهان دارد صحبت می‌کند.

در این مراسم همچنین از تمبر یادبود شهدای مخابرات استان البرز رونمایی شد.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول