اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام معاونت نظارت مجلس:

ایران جزو چند کشور دارنده قدرت موشکی دنیا است

خبرگزاری فارس: قائم مقام معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ایران اسلامی جزو چند کشور دارنده قدرت موشکی در دنیا است که این امر به خاطر ایثار رزمندگان و شهدا بوده است.

ایران جزو چند کشور دارنده قدرت موشکی دنیا است

به گزارش خبرگزاری از فارس از بهار، رضا طلایی‌نیک پیش از ظهر امروز در گردهمایی یک‌هزار نفری رزمندگان شهر بهار با یادآوری شجاعت و شهامت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، شهادت‌طلبی و اطاعت از ولی فقیه را از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان عنوان کرد.

وی گفت: در حال حاضر ایران اسلامی جزو چند کشور دارنده قدرت موشکی در دنیا است که این امر به خاطر ایثار رزمندگان و شهدا است.

قائم مقام معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی با تشریح پیشرفت بخش نظامی کشور، به گسترش بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه اشاره کرد و افزود: در این زمان باید با افزایش بصیرت دینی و سیاسی، نسبت به تحرکات داخلی و خارجی آگاه باشیم.

وی اظهار کرد: اقتدار و عزت والای نظام اسلامی در جنگ تحمیلی به رخ تمام بیگانگان و ابرقدرت‌های جهانی در سرتاسر عالم کشیده شده است.

طلایی‌نیک با بیان اینکه رزمندگان مایه افتخار و غرور ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: باید برای اشاعه هرچه دقیق‌تر و بهتر فرهنگ جهاد و ایثار تلاش و کوشش کنیم.

وی اظهار کرد:‌ رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با دفاع جانانه از میهن و نظام اسلامی خویش عزت و سرافرازی ملت و کشور اسلامی ایران را فراهم آوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز تبعیت از ولایت فقیه و وحدت و انسجام را لازمه مقابله با دشمن دانست. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان در تمام عملیات‌ها با تبعیت از امام حسین (ع) و یارانش از میهن اسلامی دفاع کردند و عاشورایی در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درآید.

محمد کوثری خاطرنشان کرد: استقامت و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس الگویی برای سایر کشورهای جهان شد که موج بیداری اسلامی نشان از آن دارد.

وی تصریح کرد: امروز اگر مشاهده می‌شود که استکبار وارد نبرد اقتصادی با جمهوری اسلامی شده، بیانگر نهایت عجز و ناتوانی دشمنان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرایش به تمایلات دنیوی خطر بزرگی برای مؤمن است، بیان کرد: پیروی از خط ولایت فقیه امروز در جامعه موجب پیروزی ملت شده و تمام آحاد و اقشار جامعه را از گزند دشمنان محفوظ نگاه می‌دارد.

انتهای پیام/2499/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول