اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاهین بندر عامری در آستانه لیگ برتر امیدهای کشور

شاهین بندر عامری تنها تیم فوتبال پایه‌ای روستایی ایران

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال امید، شاهین بندر عامری می‌گوید شاهین بندر عامری تنها تیم پایه‌ای روستایی در ایران است که اکنون در آستانه رسیدن در بین برترین‌های امید کشور قرار دارد.

شاهین بندر عامری تنها تیم فوتبال پایه‌ای روستایی ایران

حسن غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تیم فوتبال امید شاهین بندر عامری نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول امیدهای کشور هم اکنون با 15 امتیاز در رده دوم جدول خود قرار دارد.

وی با اشاره به دیدار حساس فردا با شهرداری یاسوج گفت: این بازی برای ما حکم فینال زودرس دارد و در صورت پیروزی در این دیدار به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات راه می‌یابیم.

سرپرست شاهین بندر عامری گفت: وضعیت تیم بسیار ایده‌آل است و از نظر جسمانی، تاکتیکی و بدنی بهترین روزهای خود را داریم و هدف در بازی مهم فردا نیز فقط برد است تا با مرحله بعد صعود کنیم.

غریبی بیان کرد: از تمام هواداران به ویژه خانواده بزرگ شاهین دعوت می‌کنم تا در بازی فردا که در ورزشگاه شهدای چغادک برگزار می‌شود ما را همراهی کنند.

وی افزود: شاهین بندر عامری تنها تیم پایه‌ای روستایی در ایران است که اکنون در آستانه رسیدن در بین برترین‌های امید کشور قرار دارد.

سرپرست شاهین بندر عامری با اشاره به ظرفیت‌های بالای تیم فوتبال شاهین بندر عامری افزود: 80 درصد بازیکنان این تیم دانشجو و 90 درصد آنان نیز روستایی هستند و اتحاد و انسجامی مثال زدنی بین آنان وجود دارد.

غریبی گفت: همه بازیکنان این تیم آینده دار هستند و از 22 بازیکن 15 بازیکن می‌توانند در لیگ یک بازی کنند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه اول فصل تیم در زمان محدودی بسته شد اما اکنون تیمی یکدست داریم و خیلی زیبا هم بازی می‌کنند.

سرپرست شاهین بندر عامری با اشاره به مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد: تیمی که با 75 میلیون تومان بسته شده اما تاکنون تنها چهار میلیون تومان آن هم از سوی مدیرکل ورش و جوانان دریافت کردیم.

غریبی بیان کرد: از مسئولان ارشد شهرستان تنگستان و استان بوشهر انتظار داریم این تیم متحد و قوی را حمایت کنند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال استان بوشهر در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/66006/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول