اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کمک 200 میلیونی به 5 باشگاه فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از کمک مالی 200 میلیون ریالی مدیرکل ورزش و جوانان استان به پنج باشگاه فوتبال خبر داد.

کمک 200 میلیونی به 5 باشگاه فوتبال مازندران

مهرداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مبلغ 200 میلیون ریال به بعضی از تیم‌های فوتبال استان مساعدت مالی کرد.

وی هدف از این پرداخت را تقویت روحیه بازیکنان و ایجاد انگیزه برای رسیدن به پیروزی‌های بیشتر عنوان کرد.

یعقوبی افزود: تلاش ما این است تا تیم‌ها در ادامه رقابت‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیشتر به مصاف حریفان بروند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: استقلال ساری، شموشک نوشهر، پیام بابل، پارس نوین چالوس و استقلال لموک به عنوان تیم‌هایی هستند که کمک 200 میلیون ریالی میان آنان تقسیم شد.

وی گفت: مبلغ 30 میلیون ریال به تیم استقلال ساری حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، 50 میلیون ریال به هر یک از باشگاه‌های شموشک نوشهر، پیام بابل و پارس نوین چالوس در لیگ دسته سوم فوتبال کشور و همچنین 20 میلیون ریال به استقلال لموک قائمشهر اختصاص یافت.

یعقوبی افزود: اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیش از این نیز به باشگاه‌های صنعت ساری، نساجی مازندران، سایپای شمال و راه ساری کمک مالی کرده بود.

وی در پایان افزود: فوتبال مازندران به دلیل برخورداری از بازیکنان مستعد و با انگیزه، قابلیت رسیدن به سطح اول فوتبال کشور را دارد و از هیچ حمایتی برای رسیدن به این هدف دریغ نخواهیم کرد.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول