اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شانه به شانه رقیبان

فوتبال خوزستان در کورس قهرمانی/ فولاد نارنجی آلیاژ خود را ترمیم می‌کند

خبرگزاری فارس: فولاد خوزستان بین سه تیم برتر لیگ برتر فوتبال قرار گرفته و یکی از سه تیمی است که در شرایط کنونی بخت قهرمانی را دارد و شانه به شانه رقیبان قدر خود در لیگ برتر برای قهرمانی پیکار می‌کند.

فوتبال خوزستان در کورس قهرمانی/ فولاد نارنجی آلیاژ خود را ترمیم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، فولاد خوزستان روند روبه رشد خود را از ابتدای فصل زمانی آغاز کرد که مربی نام آشنایی همچون حسین فرکی را برای تصدی این تیم در اختیار گرفت و کوشید با این انتخاب گامی در راستای سامان‌دهی شرایط تیمش بردارد و البته چنین اتفاقی نیز رخ داد و فولاد خوزستان هر روز بهتر از روز قبل بازی می‌کند و شعارهای هواداران نیز روز به روز احساسی‌تر و وضعیت تیم از نظر روحی روز به روز بهتر می‌شود.

*فولاد مدعی قهرمانی است

شاید بسیار دور از ذهنشان بود که فولاد خوزستان جایگاه امروزی را در جدول رقابت‌ها به خود اختصاص دهد ولی سرمربی این تیم عنوان کرد: فولاد خوزستان در شرایط کنونی مدعی بزرگی برای قهرمانی است و تلاش می‌کنیم که در این عرصه حضوری پررنگ داشته باشیم.

حسین‌فرکی درباره وضعیت کنونی فولاد خوزستان تصریح کرد: در شرایط کنونی فولاد خوزستان بیش از یک‌هزار دقیقه است که نباخته و این خود رکوردی در لیگ برتر فوتبال کشور به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان روز به روز بهتر می‌شود، خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان در بازی‌های قبلی نیز نشان داده است که روندی روبه رشد داشته و تلاش می‌کند تا این روند همراه با تعالی و رشد را نیز حفظ کند.

سرمربی موفق فولاد خوزستان درباره شرایط کنونی این تیم تاکید کرد: فولاد خوزستان برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز دارد تا آمادگی خود را حفظ کند و به این دلیل تمرینات فشرده و سخت خود را ادامه می‌دهد تا بتواند به سرعت به سوی حرفه‌ای شدن و کسب موفقیت‌های آتی پیش رود.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی همه تمرکز خود را برای کسب امتیاز و رسیدن به صدر جدول معطوف کرده‌ایم و در این باره نیز از همه توان خود استفاده خواهیم کرد.

فرکی با تاکید بر اینکه همدلی میان مربیان و بازیکنان فولاد خوزستان مثال‌زدنی است، خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان برای رسیدن به جایگاه کنونی یک حرکت تیمی را آغاز کرده است و تیم فولاد خوزستان اعم از مربیان و کادر فنی و بازیکنان در این باره تلاش کرده‌اند و باید برای رسیدن به سهمیه آسیایی گام‌هایی بلندتر بردارند.

 

*فقط باید به فکر برد بودبسیاری از تماشاگران فوتبال به دنبال دیدن بازی فوتبالی زیبا و دیدنی هستند ولی عقیده کاپیتان فولاد خوزستان غیر از این است و می‌گوید: باید تنها به فکر برد بود.

بختیار رحمانی ادامه داد: بازی زیبا امتیازی مضاعف ندارد بلکه باید با بازی صحیح و معقول در راستای کسب امتیاز تلاش کرد و تنها امتیاز می‌تواند فولاد خوزستان را به مقصود خود برساند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی بسیار خوب بازی کرد ولی باخت و همین باخت با بازی زیبا باعث شد تا از جام حذفی حذف شویم ولی در شرایط کنونی باید کوشید تا با جمع کردن امتیازهای بسیار زیاد در راستای بهبود رتبه خود گام برداریم.

رحمانی تاکید می‌کند: مطمئن هستم که صدرنشین می‌شویم ولی در این باره باید تلاش زیادی انجام دهیم و نباید فرصت‌ها را از دست داد.

فولاد خوزستان که در سال‌های گذشته در جایگاه خوبی در لیگ برتر قرار داشته در شرایط کنونی بار دیگر به جایگاه قبلی خود بازگشته است و روح جدیدی در کالبد این تیم دمیده شده، باید در راستای برداشتن گام‌های اساسی برای رسیدن به اهداف عالیه که قهرمانی در لیگ و کسب امتیاز آسیایی است تلاش کند.

*لیگ فشرده و نفس‌گیر است

شاید بسیاری از کارشناسان درباره فشار لیگ بر تیم‌ها و همزمانی بازی‌های جام حذفی و لیگ هشدار داده بودند ولی در شرایط کنونی فشار رتبه‌بندی در جدول و برگزاری بازی‌ها خود بر تیم‌ها فشار مضاعفی را وارد کرده است.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که باید تلاش کرد تا بازی همراه با استرس در بین تیم‌ها کاهش یابد تا شاهد بازی‌های فوتبال با کیفیت در لیگ باشیم و در این باره باید کوشید تا فشار از لیگ برتر فوتبال برداشته شود.

آنچه تماشاگران از فوتبال خوزستان انتظار دارند بازی‌های زیبا و جذاب و همراه با برد است که شاید در بسیاری از بازی‌های سخت تنها برد قربانی بازی زیبا می‌شود ولی در آینده آنچه که می‌ماند امتیاز فولاد خوزستان در لیگ امسال و رتبه‌ای است که به خود اختصاص می‌دهد.

==========

مجتبی نارنج پور

=========

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول