اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن:

بردسکن دارای 2 نماینده در فوتبال خراسان‌رضوی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن گفت: شهرستان بردسکن دارای دو نماینده در رشته فوتبال در سطح استان خراسان‌رضوی است و جایگاه خوبی دارد.

بردسکن دارای 2 نماینده در فوتبال خراسان‌رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سید حسن شبانی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در بردسکن اظهار کرد: روستاهای دارای جمعیت 1000 نفر، چنانچه زمین ورزشی در ابعاد 120*100 متر توسط دهیاری یا شورا به اداره ورزش و جوانان اهدا نمایند، با اعتبارات دولت، مجموعه استاندارد ورزشی روباز ساخته و در اختیار جوانان روستا قرار می‌گیرد.

وی افزود: در همین راستا در زمین‌های اهدایی مردم در 9 روستای شهرستان بردسکن، زمین ورزشی روباز احداث شده است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن خاطر نشان کرد: زمین چمن مرکز بخش انابد بردسکن تکمیل شده است که همزمان با فصل بهره‌برداری از چمن، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شبانی با اعلام اینکه در این شهرستان 27 هیئت ورزشی فعال و نیمه فعال وجود دارد، گفت: سرانه استاندارد برای هر شهروند یک متر مربع فضای ورزشی است که بردسکن با داشتن 22 فضای ورزشی شامل سالن، زمین، استخر و پیست موتورسواری دارای استاندارد کشوری است.

وی نیز از افتتاح زمین ورزشی روستاهای محمدآباد و درونه بردسکن در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری خبر داد و افزود: جوانان این روستاها از ایام دهه فجر به میمنت این ایام از این فضای ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

شبانی افزود: با توجه به علاقه‌مندی جوانان به رشته اسب‌سواری در حال پیگیری ایجاد مجموعه اسب دوانی در این شهرستان هستیم.

 وی بردسکن را مستعد رشته‌های ورزشی مختلف نام برد و اظهار داشت: در رشته فوتبال این شهرستان دارای دو نماینده در سطح استان خراسان‌رضوی است.

 وی به تعداد 100 نفر مربی و داور در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن تعداد 210 نفر در رشته تربیت بدنی مشغول به تحصیل هستند که 50 درصد این تعداد بومی منطقه می‌باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: با وجود اینکه در طول سال فقط برای میزبانی مسابقات فوتبال حداقل به مبلغ 40 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم، در سال جاری از سوی اداره‌‌کل ورزش و جوانان اعتبار خاصی برای هیئت‌های ورزشی شهرستان تاکنون اختصاص نیافته است.

شبانی درآمد حاصله از فضای ورزشی،کمک خیرین و حامی ورزشکاران را محل تامین برگزاری مسابقات و کمک به تیم‌های ورزشی در شهرستان نام برد.

وی توجه به ورزش همگانی را از دیگر برنامه این اداره نام برد.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول