اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل امید کیش:

صدرنشینی فوتبال کیش در لیگ کشوری ستودنی است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی امید کیش پس از صدرنشینی تیم خود در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور گفت: صدرنشینی کیش لیگ فوتبال کشور ستودنی است.

صدرنشینی فوتبال کیش در لیگ کشوری ستودنی است

امید نوری در گفتگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش ضمن اشاره به نتایج درخشان امید کیش در لیگ دسته سوم فوتبال کشور اظهار داشت: اینکه نخستین حضور ما  در عرصه لیگ کشور با نتایجی درخشان توام شده نشان از این دارد که مجموعه امید کیش بر اساس برنامه‌ریزی دقیق خود به سوی هدف پیش رفته است.

وی اضافه کرد: نتایج تیم ما زمانی ارزشمندتر جلوه خواهد داد که بدانیم تیم‌های پرسابقه و قدرتمندی هم چون کارگر بنه گز، شهرداری ماهشهر، مس شهر بابک کرمان پایین‌تر از ما قرار دارند و در واقع فوتبال کیش در یک جایگاه بسیار خوب قرار گرفته است.

این مدیر ورزشی بخش خصوصی رقابت در این لیگ را بسیار سخت و نفس گیر توصیف کرد و افزود: در مسابقات لیگ دسته سوم تمام تیم‌ها پس از قهرمان شدن در استان خود با انگیزه‌ای چند برابر حاضر می‌شوند و باید گفت هیچ حریف ضعیفی وجود نخواهد داشت و ما نیز با علم به همین موضوع کار خود را آغاز کردیم و خوشبختانه با درایت کادر فنی نتایج شایسته‌ای کسب کردیم.

نوری موفقیت تیم خود را به عنوان نماینده‌ای از بخش خصوصی "در شرایطی که این بخش در فوتبال ایران هیچ‌گاه به سرانجام خوبی نرسیده" را مهم قلمداد و تاکید کرد: از روزی که به این بخش ورزش ورود کرده ایم همواره به ما گوشزد شده که موفقیتی حاصل نخواهد شد و در واقع دلگرمی ایجاد نشد اما مجموعه ما با اتکا به اراده و توانایی خود با به اینجای کار در مسیر موفقیت گام برداشته است.

مدیرعامل تنها نماینده فوتبال جزیره کیش در فوتبال کشور در پایان تصریح کرد: مسئولان هیئت فوتبال کیش در تمام مراحل کار با ما مهربانانه رفتار کردند و جا دارد که از محمود پازوکی، احمد بهاردوست و احمد محمودیان به ترتیب به عنوان رئیس، دبیر و عضو این هیئت تشکر کنم.

انتهای پیام/88003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول