اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس عنوان کرد

استقبال گرم نمایندگان از حضور رئیس‌جمهور در بهارستان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست رئیس‌جمهور برای حضور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این درخواست در یک چارچوب قانونی و درستی انجام گرفته و مجلس از آن استقبال می‎کند.

استقبال گرم نمایندگان از حضور رئیس‌جمهور در بهارستان

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: طرح یک فوریتی ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیئت‌های مدیره و مدیریت عامل را مورد بحث و بررسی قرار داده و ماده یک این طرح را به تصویب رساندند.

وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند بیش از یک شغل داشته باشند افزود: اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید یک شغل داشته باشند از نظر مجلس دور نمانده و تلاش می‌شود تا به این موضوع قانونی به نحو مطلوبی جامه عمل پوشاند.زمانیان تصریح کرد: افرادی که دو یا بیش از چند شغل دارند با چالش‌ها و مسائل بسیاری مواجه می‎شوند و این می‌تواند در پیشبرد امور کشور تاثیر بدی بگذارد.

* ایجاد فرصت شغلی مهمترین دستاورد اجرای این قانون است

وی، ایجاد فرصت‌ شغلی برای جوانان جویای کار را از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای قانون حذف دوشغله بودن مدیران اجرایی برشمرد و گفت: با اجرای این قانون جوانان جویای کار که مدرک تحصیلی بالایی دارند و از قابلیت‌های فراوانی برخوردار هستند می‎توانند مشغول به‌کار شوند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همچنین با اجرای این قانون جلوی بسیاری از پرداخت حقوق‌های بی‌رویه بسته می‎شود و فرصت‌های خوبی برای دیگر افراد ایجاد می‎شود.

زمانیان در ادامه با اشاره به درخواست رئیس‌جمهور برای حضور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این درخواست در یک چارچوب قانونی و درستی انجام گرفته و مجلس از آن استقبال می‎کند.

* تعامل دولت و مجلس یک فرصت ارزشمند برای نظام است

وی بر ضرورت تعامل و همکاری قوای کشور در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: حضور رئیس‌جمهوری فرصتی برای تعامل بیشتر مجلس و دولت است و باید از این فرصت به بهترین نحو بهره گرفت.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رفع مسائل معیشتی و اقتصادی مردم یکی از مهمترین اموری است که باید به نحو جدی از سوی مسئولان کشور پیگیری شود و این امر نیازمند تعامل و همکاری است.

زمانیان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره در این راستا تلاش خود را به کار گرفته و با تبعیت از رهنودهای مقام معظم رهبری در ایجاد تقویت وحدت و یکپارچگی در کشور حرکت می‎کنند.

انتهای پیام/68004/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول