اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

وحدت مسلمانان سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نظرآباد بر وحدت بین مسلمانان تأکید کرد و گفت: وحدت مسلمانان سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وحدت مسلمانان سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نظرآباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران مهم‌ترین سد در برابر تهاجمات و توطئه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: در این راستا مسلمانان در جای جای این زمین باید با حفظ وحدت و همبستگی خود تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین ببرند و به خودشان بازگردانند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اعلام اینکه دشمنان از وحدت و همبستگی مسلمانان در هراس هستند افزود: هرگز نباید این وحدت و همبستگی دچار خدشه شود چراکه داشتن وحدت تاکنون بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نابود کرده است.

وثوقی افزود: امروز ایران اسلامی الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی شده است و بیداری اسلامی از ایران نشأت گرفته است.

وی افزود: امروز مردم ایران به برکت خون شهدا و با حرکت در خط مقام عظمای ولایت در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته‌اند و تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در اراده مستحکم آنان نمی‌تواند خللی ایجاد کند.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول