اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

طراحی 115 برنامه هدفمند درباره شهدای سرباز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 115 برنامه هدفمند با موضوع شهدای سرباز استان کرمان طراحی و اجرا شد.

طراحی 115 برنامه هدفمند درباره شهدای سرباز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در آیین یادواره شهدای سرباز استان کرمان در محل حسینیه ثارالله اظهار داشت: این یادواره با همکاری استانداری کرمان، فرماندهی انتظامی، سپاه ثارالله، قرارگاه عملیاتی جنوب‌شرق ارتش و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار شده است.

وی بیان کرد: استان کرمان با دارا بودن یک هزار و 844 شهید سرباز از جمله استان‌هایی است که بیشترین تعداد شهدای سرباز را دارد.

چناریان افزود: از مجموع یک هزار و 844 شهید سرباز استان کرمان، 860 شهید مربوط به ارتش، 750 شهید مربوط به سپاه پاسداران و 234 شهید نیز مربوط به نیروی انتظامی است.

وی از فعالیت کمیته‌های فرهنگی و اجرایی و کمیته ویژه سرباز با مشارکت کارکنان نیروی انتظامی استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانستیم طی مدت کوتاهی 115 برنامه هدفمند را طراحی کنیم.

چناریان افزود: بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای سرباز، تبیین نقش شهدای سرباز در حوزه امنیت، تبلیغ روحیه استقامت و شهادت و انتقال آن به جامعه و جوانان از جمله محورهای اصلی برگزاری یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز در استان کرمان است.

این مقام انتظامی ارتقای مسئولیت‌پذیری در سطح جامعه و ارتقای منزلت شهدا و تجلیل از شهدای سرباز را از دیگر محورها و برنامه‌های یادواره شهدای سرباز استان کرمان برشمرد.

چناریان گفت: تبلیغات گسترده محیطی و رسانه‌ای، برگزاری 20 یادواره با محوریت فرمانداران در شهرستان‌ها،‌ اجرای مراسم همسایه آسمانی از طریق نصب بنر در منازل خانواده شهدای سرباز و تالیف کتاب فرهنگ اعلام شهدای سرباز از جمله اقدامات انجام شده برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز در استان کرمان است.

وی گفت: رونمایی از تمبر یادبود یادواره شهدای سرباز استان کرمان، اجرای برنامه ویژه در مزار شهدای گمنام، نصب تابلوهای فلزی حاوی عکس رنگی شهدای سرباز بر سر درب خانه‌های خانواده این شهدا، پخش فیلم نخل و ماه در سینما شهر تماشا، اجرای ختم قرآن و صلوات در رده‌های انتظامی برای شادی روح شهدای سرباز از جمله برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز است.

انتهای پیام/80019/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول