اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه پشتیبانی شرکت حفاری شمال:

مشکلات زیرساختی سکوی نفتی امیر کبیر رفع شود

خبرگزاری فارس: مدیر لجستیک پایگاه پشتیبانی شرکت حفاری شمال در بهشهر گفت: مشکلات نوسانات برق، آنتن‌دهی نامناسب شبکه‌های مخابراتی، تامین آب و نبود جاده دسترسی از مشکلاتی است که باید در سکوی نفتی امیر کبیر رفع شود.

مشکلات زیرساختی سکوی نفتی امیر کبیر رفع شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، احمد غوابش صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور مسئولان به منظور رفع مشکلات شرکت‌های نفتی حوزه سواحل شهرستان بهشهر در پایانه نفتی شمال برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات ما نداشتن جاده دسترسی مناسب و امنیت ترافیکی است که به ویژه در شب‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: نوسانات برق و آنتن‌دهی نامناسب شبکه‌های مخابراتی از دیگر مشکلات ما است که با یک بارندگی، تلفن‌ها قطع می‌شود و قطعی برق هم داریم که ارتباط مرکز پشتیبانی با سکوی نفتی را بعضاً با مشکلاتی همراه ساخته است.

وی یادآور شد: در تامین آب شرب مورد نیاز مشکل داریم و از طرفی سکوی امیر کبیر نیاز به هفته‌ای یک میلیون لیتر آب شست‌وشو برای مصارف پرسنل دارد، شبکه فاضلاب هم نداریم و به دلیل نبود فاضلاب از سپتینگ استفاده می‌کنیم که آن هم مشکلات خاص خود را دارد.

مدیر لجستیک پایگاه پشتیبانی شرکت حفاری شمال در شهرستان بهشهر نصب خودپرداز و حل برخی از مشکلات گاز را از مسئولان خواستار شد و نیاز پرسنل حفاری شمال و شرکت‌های نفتی به واحدهای مسکونی را یکی از ضروریات دانست.

محمدتقی حسین‌زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه حساسیت شرکت‌های نفتی و استراتژیک شهرستان بهشهر را درک می‌کنیم، خاطر نشان کرد: در سال 79 آبرسانی به بندر امیرآباد انجام شد و از تمامی شرکت‌هایی که متقاضی آب بودند استقبال کردیم الآن هم هیچ مشکلی برای آبرسانی نداریم و با توافق طرفین می‌توانیم کار آبرسانی را انجام دهیم.

اسماعیل شهربندی رئیس شرکت مخابرات نیز درباره مشکل شبکه مخابراتی گفت: اگر درخواست فیبر نوری دارید به سرعت انجام می‌دهیم.

محمدعلی امینی رئیس شرکت برق نیز با اشاره به مشکلات نوسانات برق در نوار ساحلی گفت: در حال احداث یک پست فشار قوی برق در منطقه هستیم که با تکمیل آن مشکل برق یا تنظیم نبودن ولتاژ برق شرکت‌های ساحل بهشهر حل خواهد شد.

رئیس بانک صادرات شعبه مرکزی بهشهر نیز برای راه‌اندازی یک عابر بانک در حفاری شمال اعلام آمادگی کرد.

ابوالقاسم سلیمانی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهشهر نیز از آمادگی برای یک نشست به منظور رفع مشکلات مسکن پرسنل شرکت‌های نفتی گفت و اینکه مشکلی در مورد تامین مسکن پرسنل وجود ندارد.

سید حسین رضایی رئیس شرکت گاز بهشهر نیز با اشاره به اینکه شرکت حفاری شمال مدعی است مبلغ 10 میلیون تومان به استان برای رفع مشکلات تامین گاز پرداخت کرده است صورت‌حساب پرداختی و مکاتبات انجام شده را به شرکت گاز بهشهر بیاورد تا اقدامات بعدی به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/86001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول