اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان:

سوگواره کودکان کربلا «بغض کبود» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: به مناسبت اربعین حسینی پنجمین سوگواره کودکان کربلا «بغض کبود» در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

سوگواره کودکان کربلا «بغض کبود» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدتقی کاییدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از برگزاری پنجمین سوگواره ادبی هنری کودکان کربلا با عنوان «بغض کبود» به‌ مناسبت اربعین حسینی روز چهارشنبه 13 دی‌ماه در خرم‌آ‌باد خبر داد و گفت: در حال حاضر 600 اثر ادبی و عکس در دو بخش کودکان و مربیان به پنجمین سوگواره ادبی هنری کودکان کربلا ارسال شده است.

وی افزود: با فراخوان این سوگواره تعداد 150 اثر ادبی شامل شعر، نثر ادبی و قطعه ادبی از کودکان و نوجوانان و مربیان استان لرستان به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد.

کاییدی یادآور شد: 450 قطعه عکس در گروه سنی کودک و نوجوان و مربیان به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است که این عکس‌ها در حاشیه برگزاری سوگواره بغض‌کبود با عنوان «نقش خورشید» به نمایش گذاشته می‌شوند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان هدف از برگزاری این همایش ادبی را انس و الفت کودکان و نوجوانان با حماسه‌سازان عاشورا عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه مداحی و نوحه‌سرایی و اجرای تعزیه از دیگر برنامه‌های این سوگواره است.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول