اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» خبر داد

استقبال 28 استان کشور از سوگواره امسال / دریافت 1289 اثر از عکاسان کشور

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» از استقبال 28 استان کشور از سوگواره امسال و دریافت یک هزار و 289 اثر از عکاسان کشور خبر داد.

استقبال 28 استان کشور از سوگواره امسال / دریافت 1289 اثر از عکاسان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز در آستانه اربعین حسینی، مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان در دو بخش استانی و ملی و همچنین عکس برگزیده مردمی با حضور هیئت داوران به سرپرستی استاد افشین شاهرودی و مسئولان استانی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رئیس حوزه هنری استان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان، هیئت داوران متشکل از افشین شاهرودی، افشین بختیار و اسدالله سماواتی و عکاسان راه‏یافته به نمایشگاه از سراسر کشور همراه بود، از سه برگزیده ملی، یک برگزیده استانی و یک عکس برگزیده مردمی تجلیل به عمل آمد.

همچنین دو عکاس ملی و یک عکاس استان سمنان شایسته تقدیر شناخته شدند.

مسئول برگزاری پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» و دبیر موسسه موج فرهنگ در ابتدای این مراسم از استقبال 28 استان کشور از سوگواره امسال و دریافت یک هزار و 289 اثر از 261 عکاس خبر داد.

میثم قدس‎پور با بیان اینکه این قبیل سوگواره‏ها در شناسایی استان سمنان و فعالیت‏های هنری آن در سطح کشور تأثیر بسزایی دارد، از حامیان دولتی این مراسم قدردانی کرد.

وی پیشنهاد داد: سوگواره عکس «مهر محرم» به صورت یک مصوبه فرهنگی استانی و ملی با ردیف هزینه‏ای مشخص در نظر گرفته شود.

دبیر سوگواره عکس «مهر محرم» همچنین از پیشنهاد جامعه هنر ایران و مالزی برای آغاز برگزاری سوگواره مهر محرم در سطح بین‏المللی با نمایش آثار عکاسان در مالزی از سال آینده خبر داد و گفت: عبدالرضا کردی، نایب رئیس جامعه هنر ایران و مالزی پس از بازدید از نمایشگاه عکس «مهر محرم» با ارائه این پیشنهاد، حمایت و مساعدت انجمن هنر ایران و مالزی از این سوگواره را اعلام کرد و خواستار همکاری حوزه هنری کشور در این خصوص شد.

قدس‏پور از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، حوزه هنری استان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، مطبوعات محلی و استانی، خبرگزاری‏ها و صدا و سیمای مرکز سمنان در اجرای پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول