اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی همدان تأکید کرد

استفاده از فرصت پیش رو برای دریافت سرمایه در گردش/ مدیران واحدهای صنعتی توجه کنند

خبرگزاری فارس: معاون شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: مدیران واحدهای صنعتی همدان از فرصت ایجاد شده برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش استفاده کنند.

استفاده از فرصت پیش رو برای دریافت سرمایه در گردش/ مدیران واحدهای صنعتی توجه کنند

بهرام هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اختصاص مبلغی به عنوان بحث سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی از سوی دولت اظهار داشت: هر استانی که توانایی جذب بیشتری داشته باشد، می‌تواند از این سفره گسترده بهره لازم را ببرد.

وی با بیان اینکه سهمیه سرمایه در گردش همدان برای واحدهای صنعتی 12 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: ما به مبلغ 26 میلیارد تومان ثبت نام کرده‌ایم.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان افزود: برای 97 واحد به منظور دریافت سرمایه در گردش از مبلغ 100 میلیون تا 500 میلیون تومان ثبت نام شده است.

وی ادامه داد: آن دسته از واحدهای صنعتی دارای مشکل سرمایه در گردش، با گرفتن شناسه از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مراجعه به معاونت شرکت شهرک‌های صنعتی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

هاشمی با بیان اینکه از تعداد ثبت نامی‌ها برای واحدهای صنعتی، 53 مورد آنها شناسه ندارند، ادامه داد: مدیران این واحدها باید با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرچه سریع‌تر نسبت به فعال کردن پروانه خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: 44 واحد صنعتی نیز دارای شناسه هستند که سازمان صنعت، معدن و تجارت هم فوری در اختیار بگذارند که در سازمان بهین یاب ثبت نام کنند تا سرمایه در گردش در اختیار گذاشته شود.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه با شرایط راحت می‌توان این سرمایه در گردش را برای استان جذب کرد، آن را منوط به تکمیل قسمت دوم ثبت نام در اسرع وقت دانست.

وی با بیان اینکه با اشاره به برخی مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی گفت: نبود سرمایه باعث شده که برخی از این واحدها شیفت کاری خود را کاهش دهند و یا اینکه اقدام به تعدیل نیرو کنند.

هاشمی ادامه داد: نداشتن مواد اولیه و نبود نقدینگی از دیگر مشکلات این واحدهاست که با اقدام به موقع خود می‌توانند از این تسهیلات نهایت بهره را ببرند.

وی با بیان اینکه این سهمیه باید جذب استان همدان شود، تأکید کرد: متقاضیان حتی می‌توانند بانک مورد نظر خود را نیز انتخاب و با اخذ تسهیلات، بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

انتهای پیام/89002/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول