اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مهندسی مجدد 40 چاه آب شرب در فارس صورت گرفت

افزایش چشمگیر بهره‌وری از منابع آبی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیر بهره‌برداری از تاسیسات آبرسانی شرکت آبفای فارس گفت: با مهندسی مجدد 40 چاه آب شرب در شهرهای این استان، بهره‌وری از منابع آبی به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

افزایش چشمگیر بهره‌وری از منابع آبی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس ایوب ملکوتی اظهار داشت: شرکت آبفای فارس در ادامه فعالیت‌های خود در راستای تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی و بررسی آخرین وضعیت چاه‌ها و منابع آبی، اقدام به مهندسی مجدد پمپ‌های آب 40 چاه در 20 شهر زیر پوشش آبرسانی خود طی ماه‌های گذشته کرد.

وی افزود: این اقدام علاوه بر افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های بهره‌برداری و افزایش ظرفیت تولید، هشت درصد کاهش میزان انرژی مصرفی و حدود 145 کیلو وات کاهش دیماند مصرفی را در پی داشته است.

این مسئول ادامه داد: این اقدام همچنین تنظیم فشار شبکه در شهرهایی که آب استحصالی از چاه‌ها به طور مستقیم به شبکه توزیع آبرسانی تزریق می‌شود را نیز باعث شده است.

جانشین معاون بهره‌برداری شرکت آبفای فارس در پایان، این شهرها را شامل صفاشهر، بوانات، حاجی آباد، استهبان، فسا، سده،‌ فیروزآباد، سورمق، کارزین، بهمن، ‌آباده، قطب آباد، مرودشت، خشت، جهرم، رستم، سروستان، داراب، سپیدان و ارسنجان برشمرد.

عملیات مهندسی مجدد پمپ‌های آب چاه‌های این 20 شهر استان فارس با هدف افزایش بهره‌وری، بالغ بر 7 هزار و 200 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول