اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

حضور 8 قایقران گیلان در آب‌های آرام

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان از راهیابی 8 قایقران استان به اردوی تیم‌های ملی آب‌های آرام مردان و زنان خبر داد.

حضور 8 قایقران گیلان در آب‌های آرام

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان جوانان کشور اظهار کرد: این اردو با حضور 12 قایقران در دو بخش کایاک و کانو از 21 دی‌ماه جاری در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردو تا 11 بهمن ماه امسال ادامه دارد، افزود: تیم ملی آب‌های آرام جوانان کشورمان سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کانادا و رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان را در پیش دارد.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان اضافه کرد: به همین منظور اردوهای تدارکاتی تیم ملی مذکور به صورت منظم در دریاچه آزادی پیگیری می‌شود.

به گفته وی، ایرج اقلیمی مدیر گیلانی تیم‌های ملی، حسین ملکی سرمربی کایاک، علی جمشیدی مربی کایاک و سیروان احمدی سرمربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

شعبانی درباره ملی‌پوشان بخش کایاک، اذعان کرد: یاسین نوری، حامد محمدی و شهریار معصومی از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان در این اردو حضور دارند.

به گفته این وی، در بخش کانو کانادایی نیز صادق درویشی، امیر عباس شجاع، بهنام صفری و رادین پیشگاه هادیان از گیلان و حبیب مجللی از گلستان به اردو دعوت شدند.

این مسئول با اشاره به چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان گفت: در این اردو 9 قایقران از 23 دی ماه به دیگر قایقرانان ‏در دریاچه آزادی اضافه می‌شوند.

وی، با بیان اینکه مرحله چهارم اردوی تیم ملی آب‌های آرام بانوان که با حضور 6 ‏قایقران از هشتم دی ماه جاری در دریاچه آزادی آغاز شده است، گفت: با حضور 9 قایقران دیگر از 23 دی ماه جاری در دریاچه ‏آزادی ادامه می‌یابد.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان با بیان اینکه این 9 قایقران به دلیل حضور در امتحانات از ابتدای اردو حاضر نبودند، خاطرنشان کرد: این مرحله از ‏اردو تا 30 دی ماه جاری ادامه دارد.‏

وی افزود: ایرج اقلیمی مدیر تیم‌های ملی، مسعود مهدوی‌نیا سرمربی و الهه خوارزمی مربی و آیگون پژوهش مربی گیلانی این تیم ‏هستند.‏

شعبانی با اشاره به اینکه این اردو در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان و در دو بخش کایاک و کانو برگزار می‌شود، اذعان کرد: بهناز عبدی‌پور از ‏گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان در اردو حضور دارد.

به گفته وی، پیش از این نگار علی‌محمدی و فرنوش انواری و انسیه رهرو از گیلان در بخش کایاک به همراه قایقران دیگر در اردوی مذکور حضور داشتند.

انتهای پیام/2300/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول