اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی اسیر خبر داد

اسیر با 10 ستاره سینمای ایران در مشهد

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی اسیر گفت: 10 ستاره سینمای ایران در مجموعه" اسیر" نقش ایفا می‌کنند.

اسیر با 10 ستاره سینمای ایران در مشهد

ناصر روئین‌تن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: در این سریال عظیم دفاع مقدس 25 بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کنند که شامل ستاره‌های مطرح سینما و تلویزیون و نیز بازیگران مطرح تئاتر و سینمای مشهد هستند.

وی با بیان اینکه در این سریال 120 بازیگر فرعی و 9 هزار هنرور نیز بازی می‌کنند،بیان کرد: مجموعه تلویزیونی اسیر هم‌اکنون مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند و بعد از تست بازیگری و انتخاب بازیگران اصلی و فرعی خود و انتخاب لوکیشن‌های آن در مشهد کلید می‌خورد.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «اسیر» از برگزاری مراسم افتتاحیه این سریال عظیم دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: با توجه به معنویت موضوعی این اثر، امیدواریم با فیلمبرداری صحنه‌هایی از حرم مطهر امام رضا(ع)، تصویر‌برداری این مجموعه را آغاز کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی لوکیشن‌های مشهد هستیم و بخشی از فضای جبهه و جنگ سریال را در مجتمع فرهنگی آیه‌ها فیلم‌برداری می‌کنیم.

روئین‌تن ادامه داد: فیلمبرداری را به زودی از مشهد آغاز می‌کنیم و در تهران، کربلا، بلژیک و ترکیه ادامه فیلمبرداری را انجام می‌دهیم.

وی گروه سریال اسیر را دارای تیمی حرفه‌ای و سینمایی و نیز هنرمندان با استعداد مشهدی دانست و در ادامه تصریح کرد: تاکنون حضور جمال شورجه به عنوان ناظر کیفی و مشاور کارگردان، ناصر هاشم‌زاده به عنوان مشاور فیلمنامه‌نویس، مجید میرفخرایی به عنوان مدیر هنری، محمد مختاری به عنوان صدابردار، ابراهیم رجبیان به عنوان مدیر تصویربرداری، شاپور ترکمن سرابی به عنوان طراح گریم و امیررضا چهارراهی به عنوان تدوین‌گر در این سریال قطعی است. 

تهیه‌کننده سریال اسیر خاطر نشان کرد: مدت فیلمبرداری را حدود 4 ماه پیش‌بینی می‌کنیم ولی هنوز زمان پخش سریال مشخص نیست.

روئین‌تن اضافه کرد: مجموعه تلویزیونی اسیر در ژانر دفاع مقدس در شبکه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه دو سیما تهیه می‌شود و به زودی به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضازاده در مشهد کلید می‌خورد.

انتهای پیام/70004/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول