اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی حمید فرخ‌نژاد و مهتاب کرامتی

«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به سینما تربیت رسید

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» با بازی حمید فرخ‌نژاد، ابراهیم حاتمی‌کیا و مهتاب کرامتی در سینما تربیت اکران شد.

«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به سینما تربیت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی روح‌الله حجازی در سینما تربیت قم به روی پرده رفت.

 

سینما تربیت با اختصاص دو سانس در ساعت‌های 18 و 22 فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» را اکران کرده است.

همچنین فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» به کارگردانی سامان مقدم دیگر فیلم روی پرده این سینما است که در ساعت‌های 16 و20 اکران می‌شود.

 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» آمده است: محسن (حمید فرخ‎نژاد) به همراه همسرش آوا (مهتاب کرامتی) و پسرش، به تهران آمده تا با روسای شرکتی که در آن‎جا مشغول به کار است، جلسه بگذارد. آوا زنی است به طور مشخص از طبقات پایین اجتماع و محسن سعی می‌کند او را با حال و هوای محیط اطرافش تغییر بدهد و زندگی آقای میم دستخوش تغییراتی می‌شود که به واسطه آنها زندگی خصوصی با خانم میم مورد تاثیر قرار می‌گیرد...

 

در فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» بازیگران مطرح سینمای ایران همچون حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، امید روحانی، حمید نیری و علیرضا شجاع نوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شاید یکی از نکات برجسته فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، حضور ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در این فیلم برای نخستین بار با عنوان بازیگر باشد.

 

ابراهیم حاتمی‌کیا که قبلا در سه فیلم خود «دیده‌بان»، «خاکستر سبز» و «بوی پیراهن یوسف» بازی کوتاهی کرده بود، در «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» نقش مکمل مرد را ایفا می‌کند.

روح‌الله حجازی کارگردان جوان و جویای نام سینمای کشور، در سال 1386 نخستین فیلم سینمایی خود را که «در میان ابرها» نام داشت، کارگردانی کرد و این فیلم در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین کارگردانی فیلم اول را دریافت کرد و در جشنواره‌های پالم اسپرینگز آمریکا، رتردام هلند، آلبای ایتالیا، ونکوور کانادا، تایتانیک مجارستان، پوسان کره جنوبی و دانشگاه یو سی ال ای به نمایش درآمد.

انتهای پیام/78008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول