اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای نظارت بر تئاتر و نمایش سوادکوه:

سوادکوه قابلیت احداث شهرک سینمایی را دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای نظارت بر تئاتر و نمایش شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های فرهنگی سوادکوه، گفت: سوادکوه، قابلیت احداث شهرک سینمایی و تلویزیونی را دارد.

سوادکوه قابلیت احداث شهرک سینمایی را دارد

محمد قاسم‌نژاد عضو شورای نظارت بر تئاتر و نمایش شهرستان سوادکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از وجود زمینه‌های لازم برای احداث شهرک سینمایی و تلویزیونی در سوادکوه خبر داد و گفت: در رایزنی‌های گذشته با داریوش ارجمند از بازیگران نامی کشور در ارتباط با توانمندی‌های فرهنگی شهرستان سوادکوه، پیشنهاد راه‌اندازی شهرک سینمایی و تلویزیونی داده شد.

وی به برخی از زمینه‌های موجود در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و افزود: مناظر زیبا و دیدنی، رودخانه، جنگل و مناطق شبه کویری در ییلاق سوادکوه و راه‌آهن که کمتر به صورت یکجا در جایی از کشور مشاهده می‌شود را در سوادکوه داریم.

نویسنده و کارگردان و بازیگر گروه نمایش نقش آفرین سوادکوه به استفاده کارگردانان و تهیه‌کنندگان مختلف برای استفاده از سوادکوه به منظور فیلمبرداری از مراحل مختلف ساخت فیلم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه به دلیل قابلیت‌های مختلف خود همواره شاهد حضور عوامل تهیه فیلم‌های مختلف از سال‌های دور تاکنون بوده است.

وی به برخی از فیلم‌ها و سریال‌های ساخته شده سال‌های اخیر در سوادکوه اشاره کرد و گفت: فیلم «ماه قرمز» به کارگردانی سعید ابراهیم‌فر، فیلم «خرس» ساخته خسرو معصومی، فیلم «به رنگ ارغوان» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و فیلم در حال ساخت «پایتخت 2» به کارگردانی سیروس مقدم برخی از فیلم‌هایی است که شاهد حضور عوامل آن در سوادکوه بوده‌ایم.

قاسم‌نژاد از مسئولان شهرستانی و استانی خواست تا در ارتباط با تأسیس شهرک سینمایی و تلویزیونی پیگیری و رایزنی‌های ملی و استانی انجام دهند.

انتهای‌پیام/86015/م۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول