اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در فارس تاکید کرد

ضرورت حضور نخبگان در حلقه‌های صالحین

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: حلقه‌های تخصصی صالحین، با حضور متخصصان و نخبگان بسیار مهم و مفید است.

ضرورت حضور نخبگان در حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در جلسه سرمربیان حلقه‌های صالحین فارس اظهار داشت: طرح شجره طیبه صالحین به شرط استمرار و توجه لازم به ابعاد مختلف آن، کار فوق‌العاده خوب و نتیجه‌بخشی است.

وی گفت: طرح شجره طیبه صالحین پاسخی است به آنچه که پیشوایان دینی ما مطرح کرده‌اند که وای به حال مسلمانی که به طور ویژه هفته‌ای یک‌بار به امور دینی خود رسیدگی نکند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس خاطرنشان کرد: این کار عظیم و بزرگ پاسخی به تهاجم‌های دشمن و لبیکی به دعوت رهبر معظم انقلاب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به تشکیل حلقه‌های تخصصی در طرح شجره طیبه صالحین گفت: حلقه‌های تخصصی کار بسیار مفید و ارزشمندی است چراکه افراد حاضر در این حلقه‌ها متخصصان و نخبگان هستند و هوشیاری و بصیرت نخبگان بسیار مهم و مفید است.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول