اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی خبر داد

حضور 1950 نفر در حلقه‌های صالحین آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 948 نفر بسیجی خواهر در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج آذربایجان غربی شرکت کردند.

حضور 1950 نفر در حلقه‌های صالحین آذربایجان‌غربی

ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برپایی حلقه‌های صالحین یکی از برنامه‌های دائمی سپاه قلمداد می‌شود که در طول سال به طور منظم برگزار می‌شود به طوری که دختران و زنان زیادی از این برنامه استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 948 نفر در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج شرکت کرده‌اند، افزود: این آمار تعداد شرکت‌کنندگان در پایگاه‌های بسیج را نشان می‌دهد در حالی که اگر تعداد شرکت ‌کنندگان در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و اداره‌ها به آن افزوده شود رقم قابل توجهی به دست می‌آید.

عدلی به برپایی دو ساعت جلسه در هر هفته اشاره کرد و افزود: در این جلسات در ارتباط با مسائل مختلف مانند عفاف و حجاب، امور اعتقادی و قرآنی بحث و تبادل اطلاعات می‌شود تا به دانش و آگاهی افراد حاضر در جلسات افزوده شود و از نظر فکری و اخلاقی رشد پیدا کنند.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی با بیان اینکه مربیان از بین بسیجیان انتخاب می‌شوند، اضافه کرد: مربیان از بین بسیجیان انتخاب می‌شوند، ولی این افراد ابتدا در مرکز آموزشی میعاد واقع در مشهد شرکت کرده و دوره‌های لازم را می‌بینند تا بتوانند مفاهیم لازم را به علاقه‌‌مندان منتقل کنند.

وی استقبال بانوان را از این برنامه‌ها خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه در جلسات به مسائل اعتقادی و اخلاقی پرداخته می‌شود جوانان برای حضور در جلسات علاقه زیادی نشان می‌دهند بنابراین برای غنی‌سازی هر چه ‌بیشتر روند اجرای این طرح اهتمام می‌شود.

عدلی با اظهار به اینکه ولایتمداری و عشق به رهبری در وجود یکایک مردم استان ریشه دوانده است، متذکر شد: وجود داشتن چنین روحیه‌ای در بین مردم منجر به این شده که به بسیج عشق ورزیده و برای اجرای برنامه‌های مختلف آن کمک کرده و یا در مراسم‌ها و دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول