اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شکست تیم فوتبال شموشک نوشهر از فجر نیکان

خبرگزاری فارس: از رقابت‌های لیگ فوتبال دسته سه کشور شموشک نوشهر از فجر نیکان تهران شکست خورد.

شکست تیم فوتبال شموشک نوشهر از فجر نیکان

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، از سری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور بازی بین تیم‌های شموشک نوشهر و فجر نیکان در ورزشگاه شهدای نوشهر با شکست میزبان پایان یافت.

در نیمه اول این بازی تیم فوتبال شموشک نوشهر که در خانه خود بازی می‌کرد با روی آوردن به بازی زمینی و پاس کاری‌های مداوم، موقعیت‌های مختلفی را به دست آورد اما نتوانست از این فرصت‌ها بهره لازم را ببرد و به گل برسد تا در نهایت دو تیم در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم فوتبال فجر نیکان کمی بهتر از نیمه اول بازی کرد و در چند نوبت دروازه تیم فوتبال شموشک نوشهر را مورد تهدید قرار داد ولی مدافعان شموشک اجازه گلزنی را از آنها گرفت.

تیم فوتبال فجر نیکان که 90 دقیقه از سوی تیم شموشک نوشهر تحت فشار بود در یک موقعیت غافلگیرانه توانست در دقیقه 93 با گل مصطفی امیری توپ را درون دروازه نوشهری‌ها قرار دهد و این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود فجر نیکان تهران پایان یابد.

سرمربی تیم فوتبال فجر نیکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب زمین ورزشگاه نوشهر بازی خوبی را ارائه کردیم و البته از آنجایی که ما در گروه خود چند تیم شمالی را داریم، این امر به ما در بازی با تیم‌های شمالی کمک می‌کند.

علیرضا تکلو درباره این شایعه که مخارج فجر نیکان را در سفر به نوشهر تیم فوتبال پرسپولیس تهران متقبل شد، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و تیم ما از نظر مالی مشکل ندارد و به هیچ وجه پرسپولیس تهران به ما کمکی نکرد.

سرمربی تیم فوتبال شموشک نوشهر نیز در پایان این دیدار اظهار کرد: تیم ما امروز بازی بسیار خوبی از خود ارائه کرد، اما بر اثر یک اتفاق در دقیقه 93 گل خوردیم و این هم جزیی از فوتبال است و امروز روز بد ما بود.

بهمن رضوانی افزود: در بازی‌های بعدی مطمئنا قوی‌تر و منسجم‌تر بازی می‌کنیم و به روند رو به رشد خودمان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/86019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول