اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام جشنواره زمستانی

14 استان در همدان شب فرهنگی اجرا می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری همدان گفت: در ایام جشنواره زمستانی 14 استان در همدان شب فرهنگی برگزار می‌کنند.

14 استان در همدان شب فرهنگی اجرا می‌کنند

علیرضا ایزدی در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس همدان در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس به برگزاری نشست مسئولان گردشگری 32 استان کشور در حاشیه جشنواره زمستانی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه به دنبال معرفی ظرفیت گردشگری همدان هستیم در حاشیه این نشست جلسات تخصصی نیز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری شب‌های فرهنگی با حضور 14 استان در همدان خبر داد و گفت: در ایام جشنواره زمستانی هر شب یکی از 14 استان و شهرستان‌های استان همدان، برنامه‌های بومی و محلی خود را اجرا می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه این برنامه‌های در طبقه تحتانی محل نمایشگاه‌های همدان برگزار می‌شود، افزود: تعدادی از هنرمندان نیز دعوت شده‌اند تا برنامه‌هایی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی با حضور 16 استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با تأکید بر گردشگری زمستانی دایر شده که غرفه‌ها در دو طبقه گنجانده شده است، طبقه پائین به مراسم‌های بومی محلی و فضای سنتی اختصاص یافته است.

ایزدی با بیان اینکه گروه هنری نیز برای خانواده‌ها در سالن ورزشی برنامه اجرا خواهند کرد، تصریح کرد: در ایام جشنواره زمستانی همشهریان می‌توانند از برنامه‌های شاد و متنوعی برخوردار شوند.

وی در پایان اظهار کرد: بشقابی با آرم و نشان جشنواره که از صنایع‌ دستی فاخر همدان به شمار می‌رود، طراحی شده است که پس از رونمایی به برخی از مهمانان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول