اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

جشنواره زمستانی جاذبه‌های گردشگری همدان را نمایان می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: همدان ظرفیت‌ زیادی در جاذبه‌های گردشگری دارد و جشنواره زمستانی موجب معرفی جاذبه‌های گردشگری آن می‌‌شود.

جشنواره زمستانی جاذبه‌های گردشگری همدان را نمایان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه جشنواره زمستانی جاذبه‌های گردشگری همدان را نمایان می‌کند، اظهار داشت: ساماندهی اماکن گردشگری از هر لحاظ برای گردشگران مهم است، و ما باید برای اقامت مسافران منازلی را در اختیار قرار دهیم که مشکلی پیش نیاید.

وی بر ساماندهی محل استقرار چادرها تأکید کرد و گفت: با وجود اینکه همدان ظرفیت‌ زیادی در جاذبه‌های گردشگری دارد، این موضوع مغفول مانده است و همچنین 9 محصول سوغات همدان نیز در فراموشی سپری می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه باید مکان‌هایی در نقاط گردشگری برای معرفی سوغات داشته باشیم، افزود: با توجه به اینکه در خیابان اکباتان بازارچه‌هایی مستقر بوده و تپه باستانی هگمتانه نیز در آنجا واقع شده است، این موضوع باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در همدان نیز گفت: اجرای تئاتر خیابانی، مسابقه عکس تندیس‌های یخی، مد نظر باشد همچنین برف‌روبی محور پیست اسکی توسط راه و شهرسازی در ایام جشنواره جدی گرفته شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز گفت: در داوری ساخت تندیس‌های برفی، کارشناسان میراث فرهنگی و ارشاد با هم هماهنگ خواهند بود و ارشاد وظایف خود را انجام خواهد داد.

خسرو بیات بیان داشت: در اجرای کنسرت موسیقی سنتی نیز مجوزها داده شده و همکاری در خصوص جشنواره عکس در این ایام نیز صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در تئاتر خیابانی نیز گروه‌های نمایش حضور می‌یابند چرا که همدان یکی از استان‌های قوی در اجرای نمایش است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز گفت: هر دو مجتمع زیر نظر شرکت علیصدر آمادگی پذیرایی از میهمانان جشنواره زمستانی در همدان هستند.

حسن اسلامیان تصریح کرد: در ایام برگزاری جشنواره هر دو مجتمع علیصدر و عباس‌آباد با ارائه تخفیف‌هایی آماده ارائه خدمات هستند.

مدیر عامل مجتمع تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه نیز گفت: گنجنامه همدان نیز در ایام برگزاری جشنواره زمستانی خدمات خود را به گردشگران داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

سید مصطفی اردستانی‌زاده افزود: برگزاری کوهنوردی صعود سرعتی به قله الوند، برپایی مسابقات یخ‌نوردی یا سنگ‌نوردی، مسابقات سراسری تیراندازی به اهداف پروازی و مسابقات دوچرخه‌سواری و ساخت بزرگترین تندیس برفی ایران در میدان میشان از جمله برنامه‌های این مجتمع در ایام جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در طول برگزاری جشنواره به مدت دو روز دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند با تخفیف ویِژه از امکانات تله‌کابین گنجنامه استفاده کنند.

مدیر عامل مجتمع تفریحی، توریستی و ورزشی گنجنامه اذعان کرد: با توجه به وجود 13 سایت ورزشی در مجتمع گنجنامه، این مجموعه آمادگی لازم برای برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی را دارد.

انتهای پیام/89003/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول