اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

وحدت مسئولان در آستانه انتخابات ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: با توجه به توطئه‌های دشمن و ایجاد تنش میان مسئولان، وحدت و هم‌دلی مسئولان و مردم در آستانه انتخابات امری ضروری است.

وحدت مسئولان در آستانه انتخابات ضروری است

داوود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری البرز با حضور ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در البرز اظهار داشت: مسئله فرهنگ با برگزاری یک یا دو جلسه حل نخواهد شد و نیازمند برگزاری مستمر جلسات است تا بتوان مقابل فرهنگ غرب و هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستاد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از تبلیغات ضد دینی غرب عنوان کرد: شبیخون فرهنگی با توجه به آماج فعالیت‌های ضد دینی و اعتقادی دشمنان، بهترین تعبیری است که می‌توان به کار برد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در خصوص حضور مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز ابراز کرد: حضور مسئولان رده بالا در این گونه نشست‌ها به عنوان حلقه مفقوده جلسات شهرستان محسوب می‌شود و برقراری ارتباط قوی میان مدیران عالی رتبه کشور و مسئولان شهرستان سبب سرعت‌بخشی و پیشرفت روزافزون شهرستان خواهد شد.

بهرامی در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه عنوان کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز همواره مسائلی نظیر فرهنگ نماز و قرآن، فرهنگ برخورد اجتماعی و هر مسئله مرتبط با فرهنگ مطرح می‌شود و با توجه به معضلات و موانع موجود در رشد و تقویت فرهنگ دینی جامعه، راهکارهای لازم از سوی اعضای شورا مطرح می‌شود.

وی افزود: فرهنگ ناب محمدی مقصود تمام فعالیت‌های شورای فرهنگی و مسئولان است و هر یک از مسئولان در صدد هستند فرهنگ دینی و اعتقادی را در میان مردم به ویژه جوانان تقویت کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: امید است این جلسات ادامه یافته تا بتوانیم با به کارگیری سیاست‌های روز فرهنگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

بهرامی در ادامه با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: با توجه به حساسیت دو انتخابات پیش رو، باید با توجه دقیق به مسائل مرتبط و پوشش رسانه‌ای مناسب، به صلاح نظام جمهوری اسلامی ایران اندیشیده و در این جهت تلاش کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن و ایجاد تنش میان مسئولان، تأکید کرد: مسئولان و مردم با آگاهی از رفتارهای دشمن، یکدیگر را به وحدت و همدلی دعوت کنند.

انتهای پیام/77007/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول