اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

رشد و توسعه هر جامعه‌ در گرو امنیت آن جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: رشد و توسعه هر جامعه‌ای در گرو امنیت آن جامعه است.

رشد و توسعه هر جامعه‌ در گرو امنیت آن جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش‌ازظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به مسئله حقوق شهروندی اظهار داشت: اعضای کارگروه حقوق شهروندی باید برنامه‌های حوزه حقوق شهروندی را با دقت و با ظرافت خاص در زمینه ترویج رعایت حقوق شهروندی تهیه و تدوین کنند.

وی با بیان اینکه آموزش یکی از مهمترین روش‌ها در حوزه پیشگیری است، گفت: باید در حوزه پیشگیری، کلاس‌های آموزش حضوری و غیرحضوری برای کارکنان و مدیران برگزار شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه ارتباط متقابل شهروند و مدیر را برای جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه تاثیر‌گذار دانست.

وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صادقانه از سوی مسئولان بیان داشت: امروز نیازمند ارتباط بیشتر در بین مدیران و آحاد جامعه و آگاهی از حقوق همدیگر هستیم.

نوری‌پور با تاکید بر لزوم توجه همه مسئولان در رفع مشکلات مردم اظهار داشت: بار معنوی که بر دوش همه گذاشته شده است وظیفه انقلابی و دینی ماست که باید بر این امور حساس باشیم چراکه استکبار و غرب در انتظار ضربه زدن به اسلام از طرق مختلف همچون ماهواره، اینترنت و ترویج برخی از مسائل شیطانی هستند که باید با این معضل با جدیت برخورد کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تأکید بر امر ضمانت اجرایی کارهای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان این شهرستان از همه آحاد مردم و مسئولان این شهرستان خواست که در رفع مشکلات فرهنگی احساس مسئولیت بیشتری از خود نشان داده و در رفع این مشکلات پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی رشد و توسعه هر جامعه‌ای را در گرو امنیت آن جامعه دانسته و وجود امنیت در عرصه‌های مختلف را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

نوری‌پور با بیان اینکه یکی از وظایف عمده ستاد صیانت انجام اقدامات لازم برای امنیت بخشیدن به فضای عمومی جامعه است، ابراز داشت: مأموریت‌های این ستاد بیشتر در زمینه فرهنگی پیشگیرانه و ایجابی است تا در نتیجه آن جامعه به نحوی ساماندهی شود که افراد از حضور در آن احساس امنیت کنند.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول