اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شمیرانات تأکید کرد

برخورد دستگاه‏های امنیتی با تندروان هر طیف و جریان

خبرگزاری فارس: امام جمعه شمیرانات گفت: دستگاه‏های اطلاعاتی و امنیتی موظفند در برابر تندروی‏ها و توطئه علیه وحدت و امنیت ملی از هر طیف و جریان با تمام قدرت بایستند.

برخورد دستگاه‏های امنیتی با تندروان هر طیف و جریان

حجت‏الاسلام محسن دعاگو امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: جریان فتنه از تندروهای جریان موسوم به اصلاح‏طلبی تشکیل می‏شود.

وی ادامه داد: در جریان مدعی اصولگرایی تندروی‏های سیاسی و انحرافات فرهنگی، جریان انحراف را ساخت و در جبهه موسوم به اصلاح‏طلبی، لیبرال‏های سکولار و میثاق‏ستیز از تندروان این جبهه تشکیل شدند.

دعاگو اضافه کرد: هر دو جبهه در متن جامعه ایران حضور فعال دارند و در انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات به طور طبیعی اثرگذارند.

امام جمعه شمیرانات افزود: دستگاه‏های اطلاعاتی و امنیتی موظفند در برابر تندروی‏ها و توطئه علیه وحدت و امنیت ملی از هر طیف و جریان با تمام قدرت بایستند و تا تسلیم جریان تندروی برابر قانون اساسی، موازین قانونی و منافع و مصالح ملی به مبارزاتشان ادامه دهند.

وی ادامه داد: تعیین صلاحیت نامزدهای سیاستمدار، برخوردار از دانایی، توانایی، کارآیی و وفادار به میثاق‏های دینی و ملی و به تعبیر دیگر شایسته در شأن ریاست جمهوری برای شرکت در رقابت‏های انتخاباتی، تعریف ارزش برابر برای همه آرای ملت و عدم تعریف آرای برتر و محور است.

دعاگو اضافه کرد: همچنین خودداری از تعیین نامزدهای مصلحتی و بی‏بهره از صلاحیت‏های واقعی، نظارت دقیق و همه‏جانبه بر اجرای انتخابات، برخورد قانونمند و به‏ هنگام با تخلفات، عرضه شرایط ملی برابر برای همه نامزدهای تأیید صلاحیت‏شده و موضع پدرانه شخصیت‏های ملی برای آفرینش انگیزه حضور در عرصه‏های انتخاباتی از عوامل جذب همه اقشار ملی به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری است.

امام جمعه شمیرانات افزود: اگر به اعتماد عمومی افزوده شود و نگرانی‏های ملت و تنش‏های سیاسی ناشی از قانون‏شکنی و ناسازگار با رقابت‏های انتخاباتی کاهش یابد، شاهد حضور حداکثری و مشارکت شایسته ملت هوشمند و انقلابی خواهیم بود.

انتهای پیام/67009/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول