اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

اختلاف سلیقه‌ها مانع از ساخت ورزشگاه انزلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: اختلاف سلیقه‌ها مانع از اجرای مصوبه هیئت دولت مبنی بر ساخت ورزشگاه منطقه «چراغ پشتان» انزلی است.

اختلاف سلیقه‌ها مانع از ساخت ورزشگاه انزلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بندرانزلی در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی انزلی اظهار کرد: بیشترین مدال‌های کسب شده از پیکارهای جهانی، آسیایی و کشوری از طرف ورزشکاران انزلی حاصل می‌شود که نشانه توانمندی بالای آنهاست.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر ساخت ورزشگاه جدید انزلی، اذعان کرد: با وجود گذشت چند سال از این مصوبه هنوز کار ساخت ورزشگاه انزلی در منطقه 35 هکتاری «چراغ پشتان» آغاز نشده که به نظر می‌رسد موانع فنی ندارد بلکه اختلاف سلیقه‌ها و بحث‌های سیاسی درکار است.

فرماندار انزلی به قدمت 70 ساله ورزشگاه تختی این شهرستان اشاره کرد و گفت: زمانی که این ورزشگاه ساخته شد جمعیت انزلی 25 هزار نفر بود و اکنون به 140 هزار نفر رسیده و در بازی‌های مهم فوتبال گنجایش لازم را ندارد.

وی از مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان گیلان خواست تا ساخت ورزشگاه جدید انزلی را آغاز کند و افزود: باید بتوان در این منطقه دهکده‌ای ورزشی ایجاد کرد.

داودی منطقه «چراغ پشتان» را بهترین مکان برای احداث ورزشگاه و دهکده ورزشی در انزلی عنوان کرد.

وی به مصوبات دولت برای ساخت سالن تیراندازی اشاره کرد و یادآور شد: عملیات ساخت این سالن به پایان رسیده و پس از تجهیز آن توسط اداره کل ورزش و جوانان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

در مراسم مذکور صفر جعفرزاد سرپرست اداره ورزش و جوانان انزلی معرفی و از تلاش‌های مسعود پرگل رئیس سابق این اداره قدردانی شد. 

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول