اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی تراکتورسازی با پیکان صورت می‌گیرد

ارزیابی امکانات ورزشگاه یادگار امام تبریز برای جام باشگاه‌های آسیا

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: در بازی تراکتورسازی با پیکان، هیئتی از فدراسیون فوتبال برای بررسی امکانات ورزشگاه یادگار امام به تبریز می‌آید.

ارزیابی امکانات ورزشگاه یادگار امام تبریز برای جام باشگاه‌های آسیا

رضا تقیون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هیئتی از فدراسیون برای بازدید و بررسی امکانات ورزشگاه یادگار امام، در بازی این هفته تراکتورسازی با پیکان به تبریز می‌آید.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی افزود: این هیئت سه نفره در این بازی که به صورت آزمایشی برای میزبانی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود حضور می‌یابند و نواقص و تذکرات لازم را به مسئولان مربوطه گوشزد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این امر به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در حین بازی‌های خانگی تراکتورسازی در بازی‌های آسیایی صورت می‌گیرد.

تقیون گفت: پس از اتمام بازی نیز نشستی با حضور هیئت سه نفره و نمایندگان فرماندار، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، نیروی انتظامی، باشگاه، اداره گذرنامه، سازمان هواپیمایی و دیگر نهادهای مرتبط با برگزاری مسابقات برگزار می‌شود تا نمایندگان فدراسیون موارد لازم در زمینه میزبانی را به حاضران تذکر دهند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های آسیا ویژه رسانه‌های آذربایجان شرقی در تبریز خبر داد.

تقیون گفت: این کارگاه به منظور آشنایی هر چه بیشتر خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها، مطبوعات و تلویزیون از ساعت 9 روز سه‌شنبه در محل سالن اجتماعات هلال‌احمر تبریز برگزار می‌شود نحوه پرسش و پاسخ با سرمربیان تیم‌ها و دیگر عوامل تیم، به شرکت کنندگان بازآموزی خواهد شد.

وی گفت: تمام خبرنگاران و عکاسانی که در هیئت فوتبال تشکیل پرونده داده‌اند می‌توانند در این دوره شرکت و گواهی حضور در دوره‌های آموزشی را از هیئت دریافت کنند.

تیم تراکتورسازی تبریز در رقابت‌های آسیایی در روزهای  8 اسفندماه میزبان الجزیره امارات بوده و در 21 فروردین و 11 اردیبهشت به ترتیب میزبان الشباب عربستان و الجیش قطر است.

انتهای پیام/60002/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول