اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می گیرد

بهره‌برداری از بخش انتهایی بزرگراه امام علی

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 از بهره‌برداری بخش انتهایی بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه که در قالب پروژه حرم تا حرم در حال اجراست، همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از بخش انتهایی بزرگراه امام علی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی لحظاتی پیش از روند اقدامات اجرایی بخش انتهایی بزرگراه امام علی(ع) بازدید کرد و با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بخش انتهایی بزرگراه امام علی(ع) در قالب پروژه حرم تا حرم موجب اتصال کمربندی شهرری به بهشت زهرا (س) شده است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 20 پیشرفت فیزیکی این مسیر 3 کیلومتری را 90 درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از مسیر آسفالت شده است و عملیات نصب تیرهای پل غیرهمسطح روگذر مترو نیز طی هفته جاری آغاز می‌شود.

وی به احداث دو کانال به طول 110 متر و به عرض بزرگراه، برای جمع‌آوری آب‌های سطحی آن محدوده اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت سه زیرگذر از دیگر ابنیه‌های این مسیر است که زیرگذرهای صنعت و ترانسفو به صورت شمع تابلیه انجام شده است و زیرگذر خیابان درختی نیز در حال اجراست و به زودی به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه امتداد بزرگراه امام علی(ع) شرق منطقه را از بن بست خارج می‌کند افزود: امتداد این بزرگراه در دو فاز اجرایی که فاز اول با 2/3 کیلومتر مسیر موجب اتصال دولت آباد به بزرگراه شهید آوینی و فاز دوم نیز در قالب طرح حرم تا حرم طراحی شده است که عملیات عمرانی آن با نظارت مستقیم و حضور میدانی شهردار و معاونین با سرعت و دقت در حال اجراست.

این گزارش حاکی است، بازدید میدانی مورد اشاره با حضور شهردار منطقه، قائم مقام، معاون فنی و عمران، مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه 20 برگزار شد و حاضران به صورت پیاده مسیر 3 کیلومتری مذکور را بررسی کردند.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول