اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در گفت‌وگو با فارس

دولت‌های عراق و عربستان برای رفع مشکل گرد و غبار توجیه شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: دولت‌های عراق و عربستان باید برای رفع مشکل گرد و غبار 22 استان کشور توجیه شوند.

دولت‌های عراق و عربستان برای رفع مشکل گرد و غبار توجیه شوند

سیدشکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دولت‌های عراق و عربستان برای رفع معضل گرد و غبار ایران که برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است، توجیه شوند و برای همکاری در این باره نیازمند نشست‌های صمیمانه‌ای است که دولت باید برای این کار پیشگام شود.

وی افزود: در شش ماه گذشته خبری از گرد و غبار نبود و گمان می‌کردیم به دلیل بارش‌های باران در سال‌جاری این پدیده از بین رفته است، ولی با وقوع مجدد این پدیده در خوزستان باید پیگیری‌ها در مجلس و دولت برای رفع این مشکلات بیشتر شود تا بتوان برای مردم و سلامتی جامعه گامی برداریم.

موسوی درباره اقدامات انجام شده در این حوزه تاکید کرد: هیچ اقدام جدیدی انجام نشده است که قابل ارائه باشد و به این دلیل باید کوشید تا پیگیری‌ها از سرگرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: باید برای احیای تالاب‌های خوزستان و احداث کمربند سبز شهرها کاری اساسی کرد و به این دلیل باید در اختصاص اعتبار از سوی مجلس و تلاش زیاد برای اجرا از سوی دولت اهتمام ویژه ورزیده شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشورهای سوریه، عراق و عربستان اصلی‌ترین عوامل گرد و غبار خوزستان هستند و به این دلیل باید کوشید تا این کشورها را برای رفع این معضلات توجیه کرد و آن‌ها را نیز پای میز مذاکره آورد تا بتوان برای رفع مشکلات در این حوزه گامی برداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، با عدم وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان در ماه‌های گذشته پیگیر‌ها در زمینه رفع اساسی این مشکل متوقف شده است و به این دلیل از صبح امروز با بروز مجدد این پدیده بار دیگر نمایندگان مجلس در این باره به فعالیت خود سرعت بیشتری داده‌اند.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول