اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

هیچکس از کار فرهنگی بی‌نیاز نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندرود با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در فرهنگ لایه‌های مختلف اجتماعی گفت: هیچ کسی از کار فرهنگی بی‌نیاز نیست.

هیچکس از کار فرهنگی بی‌نیاز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید مجتبی رسولی‌جویباری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مشاوران جوان شهرداری سورک با اشاره به سرسختی امروز دشمن و تلاش آنها برای نفوذ به لایه‌های مختلف فرهنگی جامعه ایران اسلامی اظهار داشت: دشمن امروز در صحنه‌های مختلفی علیه مردم ایران مشغول به فعالیت است و تهاجم فرهنگی یکی از این جبهه‌ها است که آنان سخت درگیر آن شده‌اند.

امام جمعه شهرستان میاندرود در این مورد با تاکید بر هوشمندی آحاد مسئولان و مردم به ویژه جوانان در برابر حملات ضدفرهنگی دشمنان ادامه داد: هر چه حملات دشمنان سنگین‌تر باشد دفاع ما نیز باید قوی‌تر باشد تا در برابر آن صدمه نبینیم.

وی گفت: کار فرهنگی باید در سرلوحه کارهای همه مردم در هر قشری و مسئولان در هر لباس و سازمانی قرار بگیرد و هیچ کسی در هر جایی بی‌نیاز از کار فرهنگی نیست و نباید گفت مثلا در یک کارگاه فقط کار اقتصادی انجام بپذیرد.

رسولی، تولیدکننده بودن در آثار فرهنگی را نیاز امروز کشور دانست و تصریح کرد: نباید طوری باشد که در برابر حملات دشمنان تنها دفاع کنیم بلکه تولید آثار فرهنگی با رویکرد پیشگیرانه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

خطیب جمعه شهرستان میاندرود در این مورد با اشاره به فعالیت دستگاه‌های مختلف از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری در امر تبلیغات و فرهنگ‌سازی بر ضرورت انسجام بیشتر همه دستگاه‌ها در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/86021/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول