اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

دشمن همیشه در تلاش برای ضربه زدن به اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بسطام گفت: دشمنان اسلام از زمان تشکیل این حکومت جهانی تاکنون، همه تلاش خود را برای ضربه زدن به آن گذاشته‌اند.

دشمن همیشه در تلاش برای ضربه زدن به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس معصومی عصر امروز در جلسه هفتگی عقیدتی و سیاسی در شاهرود که در حسینیه ثارالله سپاه این شهر برگزار شد، با اشاره به آیاتی از سوره «احزاب» اظهار داشت: خداوند در آیه 33 سوره احزاب، عصمت و عدالت اهل بیت(ع) را تبیین می‌کند.

وی تصریح کرد: حضرت حق در این آیه، اهل بیت را طاهر از هرگونه زشتی و پلیدی معرفی می‌کند و این یعنی که اهل بیت(ع) معصوم هستند و در همه حالات و اعمال خود فقط در راه رضای خدا قدم برمی‌دارند.

امام جمعه بسطام افزود: دشمنان اسلام، این آیات برایشان سنگین و غیر قابل هضم بود که عده‌ای که مانند آنها هستند، بر آنان برتری بی‌نهایت دارند و همین باعث دشمنی و کینه آنها نسبت به اهل بیت(ع) شد.

معصومی خاطرنشان کرد: کینه دشمنان اسلام که منافقان اصلی‌ترین گروه آنان است، باعث شد تا حضرت علی(ع) 25 سال خانه‌نشین شود و امام حسن(ع) تن به صلح دهد و عاقبت امام حسین(ع) را در عاشورا به آن وضع به شهادت برسانند.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه این بغض و کینه بعد از 1400 سال هنوز ادامه دارد، بیان داشت: دشمنان اسلام هنوز هم با اسلام دشمنی و عداوت دارند و همیشه در تلاش هستند ضربه‌ای به اسلام بزنند و این دین الهی و کامل را محو کنند.

وی تاکید کرد: خون امام حسین(ع) احیاگر این دین الهی است و دشمنان نخواهند توانست آن را محو و یا کمرنگ کنند و خود آنها نیز این را می‌دانند؛ اما به کینه و دشمنی خود ادامه می‌دهند، چرا که امیدوارند عده‌ای را گرد خود جذب کنند.

معصومی افزود: سوره و آیات قرآن همه برای تدبر ماست و ما را در مسیر درست هدایت و ما را از دسیسه‌های دشمنان آگاه می‌کند و ما را همیشه بر تفکر و بصیرت راهنمایی می‌کند که باید هوشیار و پندپذیر باشیم.

انتهای پیام/2249/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول