اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی اصفهان پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.

تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی اصفهان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه 8 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که از محل صندوق توسعه ملی برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور در نظر گرفته شده بود، در حال تحقق است، اظهار کرد: نخستین جلسه کمیته مربوط، برای تعیین نحوه بررسی پرونده درخواست کنندگان برگزار شد.

وی نرخ سود این تسهیلات را 16 درصد و میزان آن را تا سقف 5 میلیارد تومان برای هر واحد عنوان کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه اعضای این کمیته موظف است پرونده متقاضیانی را که در سایت بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند، مطالعه کنند و در صورت لزوم به بازدید واحدها بپردازند، گفت: واحدها هم باید پیش از درخواست، معوقات بانکی خود را تعیین تکلیف کرده باشند.

وی با اشاره به تلاش کمیته برای برگزاری هر چه سریع‌تر جلسات مربوط، گفت: واحدهایی که به این تسهیلات نیاز دارند باید هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است در کمیته یاد شده، علاوه بر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نماینده استانداری هم حضور دارند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول