اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اعتبار بخشی در کانادا:

سرمایه‌گذاری در جذب گردشگران سلامت ضروری است

خبرگزاری فارس: مشاور اعتبار بخشی در کانادا گفت: با توجه به سودآوری گردشگران سلامت ضروری است تا در این بخش سرمایه‌گذاری انجام شود.

سرمایه‌گذاری در جذب گردشگران سلامت ضروری است

علی حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با کنفرانس گردشگری سلامت اظهار کرد: سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی بسیار خوب بود و می‌تواند در تعامل و ارتباطات بین کشورهای اسلامی کمک شایانی کند.

مشاور اعتبار بخشی در کانادا خاطر نشان کرد: برگزاری کنفرانس‌ها سبب گسترش گردشگری سلامت در کشورهای اسلامی شده و نیازها و خدمات قابل ارائه آنها را مشخص می‌کند.

حجتی با اشاره به جذب گردشگران سلامت ایران گفت: ایران از کشورهای عربی مانند عراق و همچنین افغانستان گردشگران سلامت زیادی را جذب می‌کند و برای جذب گردشگران از سایر کشورها باید برنامه‌ریزی انجام شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی در جذب گردشگران سلامت کمک می‌کند تا گردشگران بیشتری به کشورهای اسلامی جذب شوند.

مشاور اعتبار بخشی در کانادا تاکید کرد: با توجه به سودآوری گردشگران سلامت ضروری است تا در این بخش سرمایه‌گذاری انجام شود و امکانات پزشکی مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد.

حجتی یادآور شد: اختلاف نرخ ارز در کشور سبب سودآوری بیشتر گردشگران سلامت می‌شود زیرا آنها با هزینه‌های کمتری می‌توانند از خدمات درمانی ایران استفاده کنند.

وی با اشاره به بیمارستان رضوی اظهار کرد: بیمارستان رضوی یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور است و از نظر مکانی در کنار حرم امام هشتم قرار گرفته و چون بیشتر گردشگری ایران گردشگری مذهبی است می‌تواند نقش مهمی را در جذب گردشگران سلامت از کشورهای اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول