اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دوران انقلاب و دستاوردهای آن باید برای نسل جوان، تبیین شود.

دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش ازظهر امروز در دومین نشست ستاد دهه فجر این استان، اظهار داشت: دهه فجر جشن شکرگزاری ملتی است که دست طاغوتیان را از این کشور کوتاه کردند.

وی با بیان اینکه لحظه لحظه دهه فجر ایام الله است، افزود: آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان امروز تبیین شود، چرا که برای تحقق این انقلاب خون جوانان بسیاری به زمین ریخته شد.

نکونام با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: سه عنصر مهم محتوای دینی، رهبری امام راحل(ره) و حضور مردم در به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران و تداوم آن نقش بسیار مهمی داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بازنمایی اثرات و برکات و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌‌‌های مختلف معنوی و مادی باید مورد توجه قرار بگیرد، ادامه داد: پرهیز از برنامه‌های تکراری از سوی دستگاه‌های اجرایی و ارتقای سطح کیفی برنامه در مناسبت‌های دهه فجر ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب هر چه دارد از برکت امام و خون شهداست، تصریح کرد: اگر رهبری آگاهانه امام خمینی(ره) و جانفشانی‌های ایثارگران و شهدا نبود، قطعا این انقلاب این چنین به ثمر نمی‌نشست.

نکونام متذکر شد: امروز یادگاران شهدا و ایثارگران در حکومت اسلامی مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند که باید با استقامت و هوشیاری ارزنده تری این راه را ادامه دهند.

این مسئول با تاکید بر گرامیداشت ویژه برنامه‌های دهه فجر، اذعان داشت: یادبود این ایام برای این است که دوران انقلاب برای نسل جوان، تبیین شود.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول