اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

باید به شکل ویژه به موضوع نماز اهمیت داد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: باید به شکل ویژه به موضوع نماز اهمیت داد و در زمینه فرهنگ‌سازی آن در جامعه اقدام کرد.

باید به شکل ویژه به موضوع نماز اهمیت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی در جلسه شورای سیاست‌گذاری اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: باید به شکل ویژه به موضوع نماز اهمیت داد و در زمینه فرهنگ‌سازی آن در جامعه اقدام کرد.

وی خواستار تشکیل کارگروه ترکیبی با حضور نمایندگان معاونت‌ها برای برنامه‌ریزی و حضور پررنگ دانش‌آموزان در نماز جمعه شد و گفت: تصمیمات این جلسات باید برای کل استان کرمان باشد تا شاهد خروجی خوب از نتایج جلسات باشیم.

شیخ‌بهایی افزود: در دوره کاری که به ما سپرده می‌شود کارهای ما باید در قالب برنامه در آید و به صورت دستورالعمل به سراسر استان ارسال شود تا شاهد اجرای خوب برنامه‌ها در مدارس استان کرمان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین از معرفی و تجلیل نخبه‌های علمی و قرآنی در نماز جمعه سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی مختارآبادی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به تأثیرات نماز در بازدارندگی جامعه از فحشا و منکرات در این نشست اظهار داشت: از لحاظ تکلیفی ریشه تمام منکرات غفلت است و نماز بهترین وسیله برای غفلت‌زدایی است و زمینه منکرات را از بین می‌برد.

وی عنوان کرد: نماز انسان را از تجاوز به حقوق دیگران و از آلودگی و بی‌مبالاتی، شرک و تکبر باز می‌دارد و سبب دوری افراد از فسق و خلاف می‌شود.

استخدام نیروهای حق‌التدریس آموزش و پرورش

رئیس امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروهای باقیمانده حق‌التدریس به پیمانی و رسمی خبر داد و به خبرنگار فارس گفت: احکام مربوطه به این نیروها در تاریخ 22 بهمن ماه صادر می‌‌شود.

غلامرضا عباسیان از ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش بر اساس نیاز و تخصص در رشته‌ها با تشکیل کمیته ساماندهی نیروی انسانی خبر داد و اظهار داشت: دستورالعمل نقل و انتقال فرهنگیان با رویکرد تفویض اختیار به مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر استان به زودی ابلاغ می‌شود.

عباسیان عنوان کرد: همچنین راه‌اندازی و تکمیل سامانه کارکنان نظام اداری کشور به منظور تکمیل اطلاعات کارکنان آموزش و پرورش سراسر استان کرمان به زودی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/2446/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول