اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

زمینه مشارکت کاندیداهای انتخابات شوراها فراهم شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور خود، گفت: پیشنهاد می‌کنم زمینه حضور و مشارکت هر چه بهتر کاندیداهای احتمالی در یک رقابت انتخاباتی با رعایت شئونات اخلاقی فراهم شود.

زمینه مشارکت کاندیداهای انتخابات شوراها فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت:‌ شهرداری در سال جاری در ایام عزاداری محرم اقدامات خوب و بعضا بدیعی را در راستای آماده‌سازی فضای عمومی شهر انجام داد.

وی افزود:‌ بارزترین این اقدامات، توسعه فضای فیزیکی امامزاده یحیی به عنوان یکی از کانون‌های عزاداری شهروندان ساری و دیگری برپایی خیمه‌های نمادین در سطح شهر بود.

باقری یادآور شد: این اقدامات علاوه بر جلب رضایت مردم، سطح انتظارات شهروندان را هم افزایش داده و به همین دلیل در 28 صفر نیز توقع یک فضاسازی مناسب و در شأن حماسه پرشکوه حسینی را دارند.

باقری با اشاره به به نشست اعضای شورا با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ‌در نخستین  نشست قرار شد این جلسات به طور مستمر و منظم تکرار شود اما با گذشت مدت زمان قابل ملاحظه از آن جلسه تاکنون خبر و اثری از جلسه بعدی نیست و از ریاست شورا تقاضا دارم این موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه دهه فجر و انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را طی ماه‌های آینده در پیش داریم، یادآور شد: تجربه بیش از 30 ساله نشان می‌دهد این دهه تنها به برپایی جشن پیروزی انقلاب محدود نمی‌شود بلکه در تمام این سال‌ها به نقطه عطفی برای روند رو ‌به رشد انقلاب و نظام اسلامی تبدیل شده که در قالب پیشرفت‌های اجتماعی، اقتصادی، علمی، صنعتی، تولیدی و عمرانی در آیینه افتتاح طرح‌های گوناگون در این دهه متجلی می‌شود. 

باقری با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم در راستای زمینه‌سازی برای شکل‌گیری مدیریت واحد شهری، یک هماهنگی بین سازمانی با دستگاه‌هایی که در ارایه خدمات شهری دخیل هستند، صورت گیرد تا پروژه‌های شهری افتتاحی در دهه فجر در قالب توسعه شهری در جدولی واحد به اطلاع شهروندان برسد، ادامه داد:  این امر علاوه بر تجسم هماهنگی دستگاه‌ها با مدیریت شهری، روند توسعه شهری را نیز بهتر به نمایش می‌گذارد و حرکت‌ها محسوس‌تر جلوه‌ می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:‌ اگر چه مدت زمان زیادی تا موعد برگزاری انتخابات باقی مانده است ولی از هم‌اکنون تحرکات کاندیداهای احتمالی آغاز شده و جسته و گریخته شاهد فعالیت آنها هستیم.

این عضو شورای شهر ساری افزود: بدیهی است که افراد در قالب تبلیغات پنهان هم که شده غالبا به ترسیم افق‌های روشنی از آینده شهر می‌پردازند و در این مسیر تاکید می‌شود که نباید این کار را به قیمت سیاه‌نمایی و زیرسؤال بردن فعالیت‌های انجام شده قبلی صورت دهند.

باقری با بیان اینکه این چیزی است که همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، اظهار داشت: ایشان توصیه کردند هر کسی از خودش مایه بگذارد.

وی افزود: به ریاست شورا و شهردار ساری پیشنهاد می‌کنم زمینه حضور و مشارکت هرچه بهتر کاندیداهای احتمالی را در یک رقابت انتخاباتی با رعایت شئونات اخلاقی فراهم کنند.

انتهای پیام/86007/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول