اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

وعده جذب اعتبار بیمارستان قائم تویسرکان محقق نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: وعده معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی برای جذب اعتبار برای بیمارستان 96 تختخوابی قائم تویسرکان پس از یک ماه هنوز محقق نشده و این طرح برای آغاز احداث فاز دوم در انتظار اعتبار است.

وعده جذب اعتبار بیمارستان قائم تویسرکان محقق نشده است

حسن رضانیا در گفت‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار کرد: بیمارستان 96 تختخوابی در شهرک قائم تویسرکان در پنج طبقه با مساحت 90 هزار و 113 متر مربع در چهار بلوک به مساحت 16 هزار و 834 متر مربع 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی مرحله نخست امور زیربنایی سازه و اسکلت‌بندی بیمارستان 96 تختخوابی با صرف هزینه‌ای به مبلغ 5 میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان در پاسخ به این سئوال که کار احداث بیمارستان آیا به علت نبود اعتبار متوقف شده است، گفت: قرارداد مرحله نخست ساخت ‌و ساز به پایان رسیده است و فاز دوم این پروژه با تعیین تکلیف نهایی پیمانکار آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک ماه پیش در این خصوص معاون عمرانی راه و شهرسازی از روند ساخت و ساز بیمارستان قائم بازدید کردند، ادامه داد: در این بازدید معاون وزیر عمرانی راه و شهرسازی با توجه به ضروری‌ بودن این مهم، قول مساعد جذب اعتبارات لازم برای آغاز کار احداث بیمارستان 96 تختخوابی قائم شهرستان تویسرکان را دادند.

رضانیا با اشاره اینکه ما امیدواریم اعتبار مورد نیاز احداث فاز دوم بیمارستان از سوی مسئولان امر بر اساس قول داده شده جذب شود، ابراز داشت: مسئولان شهرستان در این خصوص با رایزنی‌‌های مستمر با مسئولان مربوطه پیگیر جذب اعتبار برای آغاز ساخت و ساز این پروژه هستند.

ظرفیت بیمارستان ولیعصر تویسرکان پاسخگوی مطالبات مردم نیست

وی در ادامه سخنانش گفت: با وجود تلاش مسئولان و مجموعه کادر پزشکی شهرستان اما ظرفیت بیمارستان ولیعصر پاسخگویی نیازها و مطالبات مردم نیست.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ما تلاش پزشکان و مجموعه کادر بهداشت و درمان را انکار نمی‌کنیم اما یکی از نقاط ضعف شهرستان عدم پاسخگویی مناسب بخش بهداشت و درمان به مردم است، تصریح کرد: خدمات‌دهی مطلوب به نیازهای پزشکی، حق مردم است.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان موظف هستند در این خصوص برای بهبود این وضعیت به شایستگی عمل کنند، تأکید کرد:ما معتقدیم نوع خدماتی که در حوزه بهداشتی و درمانی ارائه می‌شود در شأن و مناسب مردم ما نیست.

تویسرکان پیشرو در آماده‌سازی زیرساخت‌های اجرای پزشک خانواده

رضانیا با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی ارکان شهرستان این مهم است، تصریح کرد: توسعه و ارتقای وضعیت بهداشت و درمان مردم به عنوان اولویت‌های امور کاری و اجرایی ما در شهرستان است و به جد هم به دنبال تحقق این امر هستیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود پزشک خانواده را یکی از بهترین طرح‌های سلامت و درمان در کشور دانست و خاطرنشان کرد: تویسرکان نسبت به استان در آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده پیشرو است.

فرماندار شهرستان تویسرکان در پایان با بیان اینکه ما برای عملیاتی شدن پزشک خانواده از آمادگی کامل برخوردار هستیم، افزود: تنها نیاز شهرستان به منظور اجرای این طرح، پزشک عمومی است که با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده به منظور آغاز کار پزشک خانواده با مسئولان امر در استان پزشک عمومی نیز تأمین خواهد شد. 

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول