اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان خبر داد

ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در هفدهمین دوره آزمون بین‌المللی کالا

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان از ثبت‌نام داوطلبان شرکت در هفدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا خبر داد.

ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در هفدهمین دوره آزمون بین‌المللی کالا

گودرز محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در هفدهمین دوره آزمون بین‌المللی کالا آغاز شد. 

وی گفت: این آزمون مطابق با دستورالعمل و آیین‌نامه تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی طبق ضوابطی که ابلاغ خواهد شد برگزار می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اعلام کرد: داوطلبانی که بر اساس اعلام قبلی نسبت به ارسال فرم مشخصات و سایر مدارک خواسته شده به دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی واقع در تهران سازمان راهداری و حمل و ‌نقل جاده‌ای اقدام کرده‌اند، می‌توانند با ورود به سایت WWW.RMTO.IR نسبت به ثبت نام شرکت در آزمون پایه اقدام کنند.

وی افزود: این آزمون در دو مرحله انجام خواهد شد و ثبت نام فعلی برای شرکت در آزمون پایه بوده و پذیرفته‌شدگان مرحله اول به مرحله بعدی (شرکت در آزمون اصلی) راه یافته و پس از موفقیت در آزمون مرحله دوم به عنوان مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین‌المللی شناخته خواهند شد.

محمودی ضمن آرزوی توفیق برای تمام داوطلبان اظهار داشت: با گسترده شدن فعالیت حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای در بخش کالا و مسافر علاوه بر رونق اقتصادی، تبادل علم و فرهنگ اسلامی نیز افزایش خواهد یافت.

وی در پایان یادآور شد: واحد ایمنی ترافیک این اداره کل آماده پاسخگویی به سئوالات داوطلبان و راهنمایی آنان در خصوص آزمون این دوره خواهد بود.

انتهای پیام/89002/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول