اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرمنده هواداران هستیم

مرداسی: با هواداران صنعت نفت درگیر نشدم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پیش از دیدار برابر شهید سپاسی با هیچ هواداری درگیر نشدم.

مرداسی: با هواداران صنعت نفت درگیر نشدم

عباس مرداسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: در حالی که یکی از خبرگزاری‌ها خبری مبنی بر درگیری من و سجاد مشکل‌پور پیش از دیدار مقابل شهید سپاسی شیراز کار کرده بود، این خبر را به شکل کامل تکذیب می‌کنم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: چند سال است که در آبادان فوتبال بازی کرده و در این مدت به هیچ عنوان بی‌احترامی از سوی هواداران تیم فوتبال صنعت نفت ندیده و هر موقع هم انتقادی از سوی آنها دیده شده به حق بوده است.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: با هواداران تیم صنعت نفت درگیر نشده و هیچ‌وقت نیز این اجازه را به خودم نمی‌دهم که در مقابل آنها بایستم.

وی خاطرنشان کرد: همین که لباس تیم باشخصیت و با قدمتی همچون صنعت نفت آبادان را پوشیده افتخار می‌کنم و هواداران این تیم ریشه‌دار نیز همواره جایگاه و حرمت خاص خود را دارا هستند.

مرداسی تصریح کرد: به خاطر نتایج اخیر و جایگاه فعلی تیم صنعت نفت در جدول رده‌بندی شرمنده و خجالت‌زده دوستداران نماینده آبادان در لیگ برتر فوتبال کشور بوده و به آنها قول می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار ببندیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور از ساعت 14 و 30 دقیقه روز چهارشنبه بیستم دی ماه به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/72001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول